Hundträning idag

Vi har en ny anställd här på jobbet, Petra....
Hon jobbade här precis innan jag och Anli tog över. Hon ska jobba med oss nu och sen med Anli när jag går hem.
Hon ska jobba själv idag på eftermiddan då vi ska träna me Johan :-) Hoppas att de går bra *nervöös*

Vet inte om motivationen för att träna är på topp just nu och jag förstår till 100% att Anli inte orkar alls. Så vi kör väl ganska lungt idag, prata och sånt hjälper ju oxå. johan ska få visa mig ett halsband som ja köpt ist för att springa me vattenspruta så har vi halsband, som man har en fjärrkontroll till.... Johan ska visa mig exakt hur den funkar...... Hade ja tänkt :-)

Kan ju oxå berätta att både Nilma och Beckan kom med i Bevakningskursen :-)
Sen snacka ja och Anli om vi ska hoppa över Kennellägret, pga att vi inte kan gå alla dagar. Men fan ja vet inte, tror ja ska prata med henne så vi åker på nått sätt iaf.... jag vill de iaf :S
De KAN ju va nått man missar :S

Kommentarer
Postat av: Bim

Är Anli oxå på smällen?

2008-08-21 @ 08:45:15
Postat av: Annelie

hahahaha näe hon e bara tjock ändå!!

2008-08-21 @ 09:10:23
Postat av: kim

Ne varför ska hon vara de? står de de...

2008-08-21 @ 09:33:22
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: emma

restaurang, café typ... Näe hon jobbar inte där, hon tackade nej till det jobbet för några månader sen.

Vad kul med bevakningskurs! Vart gör man den nånstans? Och hur länge?

2008-08-21 @ 13:03:21
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0