Fredag med massa jobb.....

Ja tänkte ta mig i kragen nu och skriva ut alla j*ävla fakturor som ska skickas iväg lite senare *suckar*
Massa jobb!!! Tror inte att bläcket kommer att räcka, men de har ja trott länge, de har stått att bläckpatronen har vart tom hur länge som hellst nu :-)
Idag får vi se om de kommer två JRT på besök här idag som ska på invänjning, men de va bara eventuellt.....

Va ska man hitta på efter jobbet idag då?? Hum.... öööhh..... ingen aning faktiskt, Fredrik har Oscar iaf.... Men nått kanske man kan göra.... Städa skulle behövas vet jag..... Haha

Just de i morgon till Amstaffträffen så kommer vi haha sitta som i en skokartong, Bim är hundvakt så hon ska ha Rozzo med oxå, de blir skoj för mig och Anli som ska sitta på golvet, och nu plus Rozzo *ler*
Men nu har ja en stor bil så INGEN kan klaga.... På gamla goda tiden när jag hade min lilla golf 3:a då vi satt 5 pers och 6 hundar, haha de va skojjigt de :-)

Nä nu ska ja väl börja med de ja skulle göra så de blir klart någon gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0