En bulle i ugnen :-)

Nu vet nästan alla min och Fredriks hemlis, så tänkte väl uttala mig i bloggen oxå, är ju ändå inte så många som läser den (eller?)

Jag och Fredrik är med BEBIS :-)
Ja är så jävla glad!

Jag är nu i vecka 15, och det har gått så fort sen ja fick reda på de....... e ju lixom bara 25 veckor kvar, mm lr hur BARA :-)
Beräknas runt den sista Januari -09 :-)

                                                
                                                  10,5-12 cm lång väger ca 50 g


           

Nu kan ja ju berätta mer i bloggen om hur jag mår och sånt under min graviditet.......


Den 28 aug ska ja på UL på Karolinska, håller på att längta ihjäl mig fan, känner ju inte Bebbe ännu så man vill ju veta att allt är ok lixom :-)
Man ska väl att ordentligt när man e gravid, men fan får inte alltid i mig så mycket, de e konstigt har alltid kunnat äta hur mycket som hellst förut, aptiten kan ju inte bli sämre, LR?? Får se i morgon när de vankas kräftor :-) Då JÄVLAR ska ja äta, haha.....


Kommentarer
Postat av: Evamy - livet i väntan på bebisen

Grattis! Jag och min fredrik ska också ha i slutet av januari :)

2008-08-08 @ 17:25:32
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!

Vilken trevlig blogg ni har :)

Du frågade i min gästbok om hundvagnen. Det är min kompis vagn och hon köpte den på Börjes http://www.borjes-tingsryd.se/



Mvh Malin

2008-08-11 @ 09:12:33
URL: http://www.mucchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0