Hinner inte med

Ja just nu så rinner tiden bara iväg... Hinner som sagt inte med mycket alls :-(
Försöker få alla nöjda och glada så gott de går, utan att man själv ska säcka ihop....
De blir nog mer rutiner snart.
Har väl mest vart me Mia och Bailey, "fördrivit tiden" (haha inte på ett dumt sätt) men så e Mika glad och har nått att göra, så kan Fred arbeta hemma lite oxå när vi är borta....

Max i liggdelen när vi är ute i sandlådan


Mika springer upp och ner för backen 1000ggr


Lilleman nybadad och snarkar på soffan *LOVE*


Mika tar hand om sin lillebror :-) *GUNG-GUNG, GUNG-GUNG*


Så e de dehär med hjärnsläpp, haha kommer fan inte ihåg något... Allt som planeras som man ska göra, folk man ska till osv, glömmer bort allt sånt... De e stress i min hjärna...

SÅ har man en IDIOT som bråkar med en var och var annan dag som gör att man blir suuuuper stressad...


Läser DU detta så ska du veta att INGEN mer än DU själv har fått mig att HATA DIG SOM JA GÖR!!!!! Ska bli skönt att slippa dig i mitt liv.... Du är inte värd någon av oss..... BLÄ!!!

*Älskar mina barn som faaaaan MIKA & MAX*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0