♥MAX♥

I tisdags efter jag och Max hade lämnat Mika på dagis så for vi till BVC.
Vet inte om dom hade lite kaos där men efter ca 30 min så fick vi komma in. Eftersom jag bara har Mika 5 timmar på dagis så vill man ju inte att tiden ska gå till spillo ;-(
När vi väl fick komma in så vägde och mätte vi lilleman.

Han väger 4980gram och är 57 kort/lång, han börjar bli stor :-)
Eftersom vi har börjat med ersättning nu så kommer han väl gå upp lite mer och fortare antar jag. Fy fan vilket projekt de är me ersättning asså, inte alls något för mig (e ja lat kanske) ne men bättre att ammas OCH bekvämare, men de känns inte som ja gör annat än att fixa flaskor, nu från igår kanske jag och han har fått rutin i ersättningen. NE blä!! Fast bara han e glad så e jag glad.
Han är faktiskt än så länge en jätte snäll liten kille *underbart* inge tjafs o gnäll. BARA när han inte gjort i från sig så e han ledsen :-( Har säkert me maten att göra oxå att de blir hårt... Hoppas de ändrar sig snart med....







Skratta och jollra har han redan börjat med oxå *underbart*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0