Stress....

idag så måste allt gå ihop..... Ut me hundar, mika ska sova, göra iordning sig, ut me hundar sen ska ja o Mika gå ner till Fredrik och hämta deras bil så att ja kan låna den att hämta mamma på hennes jobb sen ska vi på ett "viktigt ärende" haha... Hoppas jag/vi får någe bra svar idag, för då e allt klart sen :-)

Ja e lite orolig att köra andras bilar på detta väglag, känner sån press att den iaf ska komma hem hel osv. men de e klart att den ska göra de, men jag ska alltid spela upp de värsta senarierna ;-)


Igår så hade ja fullt upp att sitta i tele hela dagen, hålla mika i trimm, ut me hundar och räkna matte....
Mitt i de dåliga nyheterna så kom min faster och hennes MAN hit, ja viste att dom skulle komma men inte NÄR... haha men de ordnade sig, följde med dom och käkade middag på mammas :-) Ja va tyvärr inte alls sugen på mat (för ovanligheternas skull).

 

Såhär såg de ut under dagen ;-)

 Nu ska vi kläpå oss för att gå ut me hundarna sen ska mika sova :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0