Snälla lilla du...

Tänker jag varje gång ja ska mata Mika nu för tiden, eller de senaste öh 5 dagarna kanske.....
Efter hon hade sina spy dagar så har hon inte alls varit stor i maten, igår tror ja hon fick i sig 150ml välling (som stanna kvar) sen va de nog inte alls mycket mer :-( en halv yoghurt på kvällen.. någon lördagskorvsbit då och då får man iofs i henne, men annars. Ikke .-( Ja vet ju att hon är hungrig, för hon har blivit så gnällig, hon tar 1-2 skedar/tuggor av de ja bjuder på men sen vill hon inte ha mer, de e som att hon inte vågar, för att hon är rädd att de ska komma upp. Men nu idag vid 3 tiden så åt hon en ½ barnmatsburk med pastaringar och nått jox. Ingen e gladare än jag, så nu sover hon gott.... Vi ska nog hem till hennes farmor och farfar snart när hon vaknar och pappa kommer hem från att fixa nya däck till bilen. Vi ska äta middag hos dom *dö hungrig*

Idag så blev de lunch på brödboden med Fred Bailey sen kom Thomas och Emelie dit oxå :-)
Ja gillar INTE deras sallader kan ja ju säg rakt ut, TORR sallad, alla ingredienserna va torra, inte ens såsen var "uppblötande"
Efter lunchen så skulle ja och Bailey ta en roadtrip till Örnsköldsbro eller va de nu heter, bara för att kolla in området lite osv, hon visa vart hon bott tidigare osv, så vi var ute och åkte bil i 2½ timme, barnen sov mesta tiden, så de va skönt :-)

Asså känns de inte underbart att de typ är vår, eller att våren iaf är på väg?? Är sååå underbart, man får vårkänslor och lite ångest (ångest över allt man vill göra under sommaren)... De har vart lite kallt idag men SOLIGT iaf...

Ja å i morgon så åker Fred iväg IGEN *suckar*
Men denna gång ska han ta sin EXAMEN, med att åka skooooooter uppe i norr någon stans... *lite avis*
Åh tro inte att de e slut på hans farande bort hela tiden, ne för nästa vecka ska han åka bort IGEN....
Jaja skit samma, får väl tänka positivt, bara han kommer hem me pengarna, lr nått... För de e ju onödigt om han är borta hela tiden utan att sälja nått... Men ååh de e inte såå skoj att göra allt själv hela tiden.. Funderar på om ja ska ringa Pingis å kolla om vi kan komma ut till Grillby en dag och bara SOFTA, låta hundarna ha de bra och umgås, de e inte alls för ofta, MEN då måste ja räkna klart de mesta av matten, för de har ja inte alls hunnit med idag :-(
Ne nu ska ja förbereda oss för att röra på oss....
Tyvärr blir de inge bilder idag heller, ja vet att de e skit tråkigt me inlägg utan bilder, men....


Kommentarer
Postat av: kattis

Jag tror du menar Örsundsbro. ;-) Kram

2010-03-18 @ 08:54:31
URL: http://http//kattistvabarn.blogg.se
Postat av: gitta

Tja du messa men ja kunde inte svara tel e fuckad o ja va på jobbet så hade inte ti o filura mer på e :P Lucas har fått en lägenhet han har inflytt första juni men tack ändå :) kattungarna får du komma o kolla på när du vill e bara o höra av dig innan så ja e hemma ;)

2010-03-18 @ 22:35:15
URL: http://gitts.blogg.se/
Postat av: FRED

Hej älskling jag har försökt att ringa dig men min lur har låst sig. ska försöka att låsa upp den nu. Jag har haft en heldag på fjället med skoter i dag, tråkigt KUL... hit ska vi åka bara så att du vet. Har tagit en jäger nu och ska snar iväg på cert utdelning hoppas att det har gått bra.. I morgon blir det skoter och dom tyckte att jag va grym så jag ska få de värsta som går att köra i morgon puss

2010-03-19 @ 16:59:34
Postat av: Veronica

Cindy har varit precis likadan som Mika med maten... man vill ju bara att de ska äta sin mat & inte enbart välling.



Kan jag beställa chokladpulver av dig? har du möjlighet att skicka det till mig eller hur fungerar det? jag får inte tag på min kollega som normalt fixar detta åt mig.

Kram

2010-03-21 @ 11:02:35
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

ja det är inga problem, jag har alltid betalat 180kr/burken... vet inte om det är mycket eller lite. Men det är okej för mig. Jag har cappucinosmak hemma & jag tycker att den är vidrig :-(

klarar bara av chokladen...

skicka mail till mig om hur jag betalar: [email protected] eller via facebook. kram

2010-03-21 @ 15:27:56
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0