Namn

Ja idag har inte gjorts ett ända dugg :-(
Önskar lite att denna dagen aldrig hade existerat... Men nu gjorde den det, tyvärr...
Så nog om det...

Ja sitter och funderar på namn, hur "konstiga" namn får man ge sina barn?? Asså har kommit på ett namn som ja har tänk på länge, men de låter lixom lite, hum... ja ja vet inte, kommer inte nämna vilket namn det är, men ja kom på det för hundra år sedan när jag och min jätte gamla vän Jessica började på kickboxning i gubbängen, han som vi tränade med hette just detta namn.... (så om DU läser så vet du kanske, om du kommer ihåg)
Men så ja frågar igen, hur konstiga namn får man ge?? Asså som Katrin Zyto.. ska ju döpa sitt barn (eller iaf namnge) honom till Ringo, i min öron så e de HELT ok men ändå kan det nog uppfattas som "konstigt"?
Men som sagt troligtvis så är vi ändå två om att ge denna lillabebis ett namn, så får se......


Kommentarer
Postat av: Marie

Men GUD vad jag är baki flötet nu för tiden. Har jag ens hängt med alls på senaste? Jag har helt missat att Mika ska få ett syskon. Grattis! :D Gud vad härligt!



Jag tror man längtade mer med ettan för då gjorde man ju som inget på dagarna, bara gick omkring och väntade. Nu har man ju redan en vilde att ta hand om och när man springer efter han som mest och tänker att snart gör man detta med en bebis på armen, då är man glad att bebis är kvar i magen ett tag till, haha. ;D



Hur mår du i graviditeten då? Har ni varit tillbaka och gjort UL? Tänkte om ni fått något mer säkert kön-utlåtande: :)

2010-03-26 @ 12:36:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0