Vi var faktiskt där....



Ja för någon timme sen så kom vi hem från den stora staden.....
Ja vi var inne och kollade på bröllopsfirandet, gick runt runt lyssna och såg på massa folk.
De är inte riktigt så att jag "bryr" mig om detta evenemang, men ja/vi tyckte att om man ändå inte har nått för sig så kan man lika gäran åka in. De kanske är skoj på nått sätt, de e inte så att våran prinsessa gifter sig varje dag, och denna folkfest sker inte heller allt för ofta. Alltid skoj att titta på massa människor.
Det var ganska jobbigt att ha en trött Mika som bara bråka och bråka, plus denna mage som BARA är i vägen med sig, men de är skönt nu när man e hemma och får slappna av.
Vi som åkte in va, Ja Fred, Mika, Oscar, Jeanette, Tom, Mia, Evve och Fredrik.

Efter vi sett på brudparet så gick vi till Mongolian och käkade. Vilken besvikelse :-( de va inte alls gott idag, saknades massa saker på buffen som ändå hör till, PLUS att Mika hade nu tappat humöret helt och var bara allmänt jobbig :-( Så vi fick INTE valuta för pengarna, man brukar.. eller JAG brukar få de, då ja äter för 4 pers oftast men nu åt ja knappt nått alls, tog mycket men han inte äta de... Glassen var iaf godast *ler*

Glass, mumma, de är min gravid craving denna graviditet, ja börja käka glass som en tok redan i december, de e sååå gott, men glass e ju alltid gott men HELA TIDEN??? Ja hela tiden är de faktiskt gott.. De har gått åt rätt så mycket glass här hemma, som tur så ÄLSKAR jag dom hemma gjorda isglassarna som man bara kan kasta in lite saft i frysen så har man en pinne efter några timmar, isen blir lixom som iskross, SUPER GOTT :-)

Snart kommer resten av famliljen hem, Fred tog med sig hundar och Oscar till Grillby för lite jobb... Ja va hemma o kasta MIN SESSA i sängen... Hon va dödstrött. Kul att hundarna fick träffa dom iaf, de va ju jätttttte länge sen. Dom blir ju överlyckliga att träffa och vara hos dom.

Ne nu ska ja sätta mig och tycka synd om mina fötter som ser ut som häffaklumpar :-( Efter denna dag så e de INTE konstigt.... By the way, de e 59 dagar kvar tills "Lillebror" är beräknad... Ja hoppas det händer betydligt tidigare. Längtar som f*n efter att gosa me MIN bebis, å ja hoppas o tror att Mika kommer bli lika "glad" som jag att få en lilleman i huset.... *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0