Semester över midsommar

Åh va skönt att åka bort :-)
De va ju första gången vi tog oss tid att åka till Fredriks landställe, han har lovat sen vi blev tillsammans att vi ska åka dit men de har aldrig blivit av... Men nu så ;-)

På midsommarafton så var vi bjudna hemma hos Freds pappas bästa vän med familj, först var vi i "parken" och träffa folk lyssna på någon gubbe som sjöng, haha. Becky var med och skötte sig bäst av alla hundar som va där faktiskt *stolt* Mika sprang runt och ville hälsa på alla hundar och vinkade till alla människor :-)
Vi stannade hos dom hela kvällen och åkte hem runt 00,00 tiden, men de va lika ljust ute som kl 1 mitt på dagen. Inge mörker i norrland inte. Mika skötte sig rätt så bra men hon va suuuuper trött när vi skulle hem.

Mika leker kull me pappa...


Resten av tiden på landet så har vi mest "slappat"
Mika har haft fullt upp, och vi har haft fullt upp med Mika :-)
Becky har trivts som fisken i vatten, ja ordagrant, hon har badat och badat i massor, legat och solat. Man märker nu när vi har kommit hem att hon har lite energi att ta igen, hon e skit trött *ler*

På lördagen så va de skit väder typ hela dagen, de va inte alls skoj måste ja säga, de blåste typ orkan.
Så vart mycket att vara inne...

Läser en bok.


Jag och Lorentz har fiskat lite granna, jag hade INTE fiske lyckan med mig, de jag fick var en LITEN jävla mört.. Haha bättre lycka nästa gång hoppas jag.

Håller farfar sällskap när han fixar fiskespöna...


Fred ville visa mig Sveriges mittpunkt, som ligger en liten bit från stugan, hans farfar har varit med o "fixat" runt den platsen. Vi planerade att åka rätt så sent så Mika kunde somna i bilen så de bara var att bära in henne i sängen. Hon somnade på vägen dit, men vaknade av någon anledning (undra vilken?) på vägen hem...

Färdig för en åktur sen kastas i sängen

 
Får inte glömma att ta med Becky


Utsikten från Mittpunkten


Fred <3



Morgonen där på så va s¤len framme igen... Vi hade tyvärr ingen pool lr nått till fröken så de fick bli att bada av sig i en liten balja. Men lika glad är hon för det :-)



Så va de dags för oss att åka hem, vi åkte vid 8a tiden oxå för att Mika skulle sova längsta biten på vägen....
hon vaknade efter halva resan och när vi var i Gävle var hon inte alls nöjd med att hon fortfarande fick sitta i bilen, de ända som hjälpte nu var min mobil, hon satt och tog kort på sig själv, om och om och om igen.. haha de blixtrade från baksätet hela tiden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0