Förberedelse....

Idag tänkte ja inte alls göra nått när "gubben" fyller år.. För han behagar inte att vara hemma på sin dag idag :-(

Men så sitter ja här i min ensamhet, Mika sover har gjort de i fan 4 timmar snart, blev inte så mycket sömn igår å vakna rätt tidigt i morse... Men jag har tråkigt väntar sammtidigt på att Tezz ska ringa för hon ja Emelie och the kidz ska till särstabadet, men dom e ju sega dom oxå... SÅ ja hitta ett "fattigt" recept på jordgubbstårta :-) De får duga... Tanken som räknas, han skulle ju inte precis baka något åt mig så..... Ja har ju inge möjlighet att åka och handla så de ja har hemma får faktiskt räcka, hoppas de går att äta iaf. Vi köpte 4 kartonger med jordgubbar igår, så DOM räcker iaf. Fick blanda ihop 2 recept på bottnarna *asg* ja hade redan börjat blanda när ja inser att vi inte har tillräckligt me varken ägg lr socker, men hitta äggfri botten MED 2 ägg iaf och mindre socker än va de ska vara. Därav kalla ja detta för "fattigt recept"

Ja ja han lär ju INTE läsa min blogg när han e på svensexa så ja hoppas de blir en liten överaskning när han väl kommer hem iaf....

BYE BYE lägger ut mer info sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0