Me too sick.....

Nu har Mika äntligen somnat.... BARA typ 3-4 timmar för sent...
Men de positiva är idag har hon ätit super bra.
Jag däremot har inte alls mått bra, inte fred heller, mått illa till och från hela dagen :-(
Undra va de kan vara. Fred kände sig "bättre" och for till jobbet, han skulle ha en ans,intervju så de va ju bara ett
måste att åka... Jag har tagit hand om Mika hela dagen som har varit rastlös till och från, vi var ute en stund på gården hon och jag, för att hon skulle få göra nått... Men shit va mammig hon skulle vara då.. INTE gunga, hon fan nästan gallskrek, haha mupplisa... Får gå ut sen igen, lr i morgon...
Så ist för att gunga så lekte vi lite i sandlådan, de va lite roligare. Jag va inte så aktiv då ja inte viste om magen var ut eller in.....






Idag blir de ugnsstekt fläskfilé me pommes o beasås, marinerade vitlökskyftor, mumma :-) Tråkigt bara att jag nog får äta själv :-(
Just de på tal om inlaggda vitlöksklyftor så kollade ja på Docktors i NATT, där sa dom att om man lägger in vitlök i olja att de bildas någon bakterie, som man kunde dö eller bli förlamad av (kommer inte ihåg va ju som sagt i natt) men nu undrar jag OM de gäller bara de man gör hemma lr dom som är öppnade och man har hemma oxå??
Vågar man fortsätta, iaf äta upp den burk jag har??? *läskigt*

När Fred kommer hem om alla mår bra så tar vi nog hundarna o Mika å tar en promenad ner till Emelie, Fabian och Thomas, vi får se som sagt hur vi mår... Å när Fred kommer hem.....
Hoppas på att morgon dagen blir bättre, både att ja kan/får sova i natt och att alla mår super så man kan göra nått... Måste komma ihåg att ringa några sammtal som ja helt har skjutit på idag -inte bra, Kim...


Kommentarer
Postat av: Bim

Ja du kan ju fundera på att ringa tillbaka till mig ang den där kaffen för ett par dagar sen.. :S

2010-04-20 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0