TEST!!

Tänkte inte sno denna egenligen men så såg ja att Anli hade gjort den OXÅ då måste ja :-)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina Notes. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen du tar den av har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till.

1. Vad heter du? Kim
2. Ett ord på fyra bokstäver:  kiwi
3. Flicknamn: Kajsa
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: kökschef
6. Färg: kolsvart (hihi)
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Kalvfilé
9. Sak i badrummet: Kallt vatten ;-)
10. Plats/stad: Karlstad
11. En orsak att vara sen: Kan de va FREDRIK
12. Något man skriker: K*k
13. Film: Kate & Leopold
14. Något man dricker: kamomill te
15. Band: kizz
16. Djur: Katt

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, själv vill man bara bli av med magen nu, jag får inte ens plats med mat längre. Men snart är det dags, den 18 =). Men jag räknar med att gå över tiden, det är lika bra.

Mika är så fin, jag blev alldeles tårögd i går när jag såg bilderna på henne, speciellt dem med vovven =D

Jag visade Patrik bilderna också, han bara smälte, man längtar så sista tiden.



Kramar =)

2009-03-13 @ 10:54:16
URL: http://emilythunderson.blogg.se/
Postat av: Yvonne m Ollie

Hm tror jag hoppar över, känns lite sådär med att försöka med "Y", haha =)

2009-03-13 @ 10:55:53
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej!

I morgon är dagen D =) Men det känns ändå som att jag kommer få gå över tiden, men man vet ju aldrig. Jag kan känna att det är svårt att bära upp de positiva känslorna nu, jag är så trött bara, annars mår jag ganska bra =D

Hur mår ni, hur många weeks är Mika nu?



Ja, herregud, årets melodifestival var inget annat än ett skämt tycker jag, jätte tråkig. Nä Ugglas var inte min grej, dessutom tror jag inte att hon hade haft en chans i EuroVision, that´s it!

Hihi.



Kraaam

2009-03-17 @ 09:28:43
URL: http://emilythunderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0