Lattepappa, sömntuta o 1 månads kalas

BVC

Lill fröken fyllde en månad igår :-) Då va vi på BVC igen.....
Fröken har blitt jätte stor
Hon väger nu 4600 gram + 675 gram
och är 55,5 cm lång + 5,5 cm (BM tror dom räknat fel lr nått, tyckte de va för mycket) Men de va så lång hon va iaf
Huvud omfånget va 37,2 + 1,7cm

BARNVAGNSPROMENAD

Eftersom ja inte kunde åka till jobbet pga av bilproblem (som vanligt) så tackade jag ja till Bailey att komma över till henne och Liam, för Maria o Evelina skulle dit för att GÅ till Sigtuna o fika.....
De va inte varmt ute men ja lovar att vi vart varma av att gå :-) haha..... Vi gick till "Valvet", tjejorna rekomenderade deras sallad..... Mmmm den va god.... Så kom Fredrik o luncha med oss..... Lr de va väl meningen att bara luncha, men han blev indragen i massa disskutioner..... Efter 2 kaffen o massa snack va ja tvungen att skicka iväg honom till jobbet igen ;-) Just de Moa o hennes kompis kom dit å snacka lite skit oxå.... Märkte på Fredrik att han hellre ville sitta kvar å ta en LATTE till me oss tjejor (o Liam) än att åka iväg..... Stackare!!
Oj när vi skulle gå tillbaka så ångra ja att ja inte tog vinterjackan, vantar o halsduken me mig..... De va så kallt så vi knappt prata me varandra haha....

Mika suger på tummen :-(



MIKA BAD

På kvällen så bestämde ja mig för att ta ett bad me Mika, haha de va ju kul.... Gissa vad? Hon somnade!!! Ovanligt?
Men man kan inte somna i badkaret!? Jo tydligen så kan man de.... Men de va lite mysigt för mig att bada med henne iaf.... Min lilla stjärna.




TÅRT KALAS

Efter badet så for vi hem till Tezz,  Niclas o Tilda. Mika fortsatte att sova....
Tezz hade bakat en 1 månads tårta till Mika, fan va söötttt :-)
Den va jätte god. Tack Tezz du e underbar :-D
Å Tilda va söt som vanligt, haha tuff brud *ler*
Vet inte om ja längtar till den åldern (MITT, å KAN SJÄLV åldern)  men hon e sötast iaf.....

Sen har vi nya Becksson o Mika bilder :-)

Mammas flickor <3






Kommentarer
Postat av: Bim

Ja saknar Mika =( Gråter

2009-03-08 @ 23:06:28
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Annelie

hahaha gu va kul hon ser ut på sista bilden! =)

2009-03-09 @ 08:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0