Midsommar.......

Vi skulle vara hos Håkan´s päron kl 14. Men som vanligt hade vi inte hunnit med allt som skulle fixas..
Skulle baka med mig en kaka men de hade ja glömt, Mika låg och sov, vet hur hon blir om man väcker henne. Så skicka iväg Fred och Oscar i förväg, så baka ja min kaka och vänta ut Mika.
En timme senare vaknade hon. Sprang nästan med barnvag och hundar över till dom......
När vi kom dit  så vart de midsommar mat, sill o potatis och massa gott. Efter maten så gick vi promenad med hundarna och lämna hem dom. När vi kom tillbaka igen så hade Britta och Håkans kompisar, Emelie och Dan plus deras 3 barn kommit.
Dom var hungriga så då blev det kvällsmat på en gång.
Grillat med potatis. Jag hade ju sån otur när ja handla kött att de fanns bara färdig marinerat, de smaka BLÄ!!!!
Nog med att man inte kan äta så mycket mat, så den maten man kan äta smaka inge bra :-(



Efter maten så va de lite tid att mysa och göra lite annat, för snart var de dags för fikat....
Å Emelie hade bakat en cheeskake, men ja fick inte smaka, den såg as god ut :-( Fick ta min chokladkaka ist.
Just sånt är skit jobbigt med att ja inte kan äta mjölk, tänk alla goda saker som ja INTE Får äta, just när man går bort... Alla kan ju inte anpassa sig efter mig :-( ska ja baka med mig de JAG vill ha alltid eller???

Mika var poppis hos pojkarna :-)




Sen efter fikat tog Britta fram ostbrickan, Shit asså va gott de såg ut. Ja åt kex med parmaskinka och päron. De funkade rätt bra de oxå :-) ja man var ju inte hungrig när man gick därifrån iaf... Kan bara tänka mig hur alla andra kände sig som åt alla FETA saker (ahha gillar å retas)



Nu började alla bli trötta, speciellt barnen, somnade lite var stans ;-)













Tack så mycket till er alla för en trevlig kväll :-)


Kommentarer
Postat av: bella

va gullig du är ^^ blir helt rörd =)

tack så jätte mkt för promenaden idag, tyckte det var mys som fan..

det gick jue bra med alla hundar å Mika ^^

pusss

2009-06-22 @ 16:12:18
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: miq

kimi din midsommar låter oxå toppen ! =) förutom snusk köttet hata färdigmarinérat ..

kul å se att emelie va med, det e min systers barndomms kompis =)

å miki mo va stor hon har blivit !!!

hoppas ni alla mår bra sakar er puss

2009-06-23 @ 10:11:37
URL: http://½!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0