Massa cykel hela dagen

Morgonen började med att jag gick promenad ner till BMXbanan idag igen... Henke körde mer :-)
Han är riktigt duktig.... Ser såå himla skoj ut, men ja vet ju att det är jobbigt.
Mötte Mia och Evve vid gymnasiet. Jag hade med mig Mika och Beck, Fredrik skulle komma när han lämnat Oscar hos en kompis. Becksson skötte sig bra :-) det var en "Bulle" där som hon brydde sig lite om precis när vi kom, sen va de bra med alla hundarna som var där :-) Riktigt skönt väder vart det på vägen dit *underbart*
Fredrik kom dit, å sen bestämde vi för grillning hemma hos Kattis o Nikkkkkkkke (*retas me Kattis* å stavar så)
Så vi åkte till coop å handla.....
Innan vi åkte dit så var vi å hälsa på farbror Ulf, kusin Wilma och "Faster" Kristina, Mika va glad som en solstråle och höll kusin i handen ♥
Prata me Pingis om vi skulle åka å hämta Frodan oxå, men han får ha semester en dag till.
Nu börjar man sakna honom kan ja säga.. Min lilla vovve :S   Men Becksson har de bra och han har det defenitivt bra :-)

tur att man aldrig har påstått att man e snygg, haha








När vi kom ut till Kattis så står hon i crosskläder (skit snygga) å säger att vi ska åka... Hum... tänker jag och sa att ja kan ju följa med å kolla iaf men ja ska inte åka. Haha, Kattis, Fredrik, Henke och Maria åker... Runt runt runt... haha
Viste att OM ja hoppar upp och åker och tycker att de är skoj, så kommer ja bli BEROENDE!
Mycket riktigt, ja hoppar upp på den lilla, och kör iväg.... Haha sen va de KÖRT, körde runt runt runt osv, vet inte hur många varv, men de blev en hel del :-) Mia oxå, hahah hon hade den stora och ja den lilla, ingen annan fick åka :-)
*Vill åka meeeeer* helt underbart skojj va de.......
På tal om de, haha OM vi hittar en cykel som vi kan cykla på så ska ja å Kattis cykla BMX asså bara på skojj, iaf för min del, men man tränar HELA kroppen!!!












Sen va de dags för grillning, Fredrik tog på sig det jobbet, MEN han skulle åka och hämta Oscar som inte (aldrig) hade på sin mobil. De tog lång tid, så vi börja grilla ist, sen när maten va färdig grillad så kom Fred och sa att han hittar inte oscar :S Vart å leta fan hur länge som hellst... Men sen va de dags å äta... Mums gott me grillat, men ja sakna verkligen min beasås :(

Becky har vart med HELA dagen, efter maten så gick vi över till Mias mamma för att Becky skulle få leka med Rossi, shit va glad hon vart. Å han med, haha han dansa runt och gjorde MASSA piruetter, sååå sööt, kasta runt överkroppen, och snurra *cool kille tycker beckan då* Dom lekte och lekte :-)

Hade inge bilder på dom så fick en bild av Mia på Rossi



Tack för en super helg ♥ ♥ ♥  *underbar*


I morgon så ska Mika till läkaren å göra sitt pricktest *nervös* Men det ska nog gå bra :-)
Mia ska följa med och göra oss sällskap, tack så massa *uppskattas*
Sen kommer Frodan ♥  hem efter 4 någon gång... Är de sagt iaf. haha......

GOD NATT PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Jaaa vi ska åka mera HEEEEELA sommaren!! Och tack själv för en SUUUPER trevlig helg! Tackar dig åter igen för att du är en sån underbar vän! det är så kul o ha lärt känna dig!

2009-06-07 @ 23:55:01
Postat av: Marie

Nä, det var bara ironiskt. :) Lycka skulle nog inte leva så länge till om hon fick för sig att kliva upp på diskbänken av egen maskin. ;) Däremot var hon grymt plågad av att jag lyfte upp henne där och sa åt henne att stanna. Elaka matte! :)

2009-06-08 @ 07:46:12
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Såg på Facebook att ni inte fick reda på ngt nytt om Mika, så tråkigt :(

2009-06-09 @ 08:32:37
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Eva-Maria

Bloglovin hade inte kopplat ihop bloggen med mig, därför jag tänkte prova att göra om det och se om det fungerar. Jag ser inte att jag har några prenumeranter på den =/



Det är suveränt med oss, allting går nästan för bra känns det som. William sover sex timmar i sträck på nätterna och är glad och pigg på dagarna. Har varit lite snorig och haft lite magknip men absolut inte mkt så vi blivit helt förstörda.



Tråkigt med Mika, hoppas verkligen att ni hittar vad det är snart, kan tänka mig hur hemskt det kan kännas...

2009-06-09 @ 09:24:45
URL: http://www.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0