Lite mer i solen idag.....

Idag har ja vart ute me hundarna några hundra gånger känns de som, Zeb är bättre nu de känns bra. Nu har han bara sin hällta kvar... Inget öppet sår så inget ja kan "fixa" för att bli bättre, de e nå "böld" aktigt..
Tezz och Tilda kom hit ett tag idag med. Mika låg i gräset och lekte lite med sig själv, Tilda lekte och vi fikade :-)



 



Mitt älskade hjärta


Mika har vart lite gladare idag :-) Känns underbart!!!!
När Tezz åkte hem så gick ja ut me hundarna igen sen for ja och Mika hem till Bailey. Vi grilla korv och spela kubb. De va jag Bailey, Mika, Liam, Cattis, Gustav, Kimmen och söta Felix
Ja å Bailey vann kubb spelet *underbart* de va på håret att vi skulle förlora....
Tack för en trevlig kväll, synd bara på att vi inte tog någe kort :-(

Nu ska ja plocka lite här hemma, eller OM ja orkar, ska iaf stänga av datan.
Kan ju inte se ut som de gjorde när Fredrik åkte känner jag, men de får han isf leva med, eftersom jag har haft fullt upp....
Hoppas på att han kommer hem i morgon. Mika jag och vovvarna saknar dig....

Kommentarer
Postat av: FRED

Ni ska bara veta hur mycket jag saknar er. Jag tittar in på bloggen varje dag och ser er puss puss

2009-06-25 @ 02:06:44
Postat av: maria

Åhh idag så ska vi vara i solen med!! o bada i poolen!! puss på dej

2009-06-25 @ 08:02:36
URL: http://maria.ducce,com
Postat av: Yasmine - ffay.blogg.se

Gud så söta barn (: Vem designa din blogg ?



kram

2009-06-25 @ 20:38:37
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0