Fredrik är nu pappa på pappret......

Inte mycket sömn inatt

Natten har vart lite si så där.....
Mika har inte varit så nöjd, tror hon har lite ont i magen, försökte undvika mjölkprodukter hela dagen igår för att se om de e de hon blir kännslig för, men de har inte vart bättre idag.... :-( *mammas lillaflicka* Så vet ínte riktigt va ja ska undvika, finns inge speciellt som ja överäter, men "sötsaker" vad räknas som det? Sylt? Godis? Läsk? saft? Bulle? så om man äter lite av allt de så blir de ju rätt mycket socker kanske??!! Vill ju inte att fröken ska vara ledsen och ha ont i magen....

Pappa på papper

Idag var vi hos familjerätten i Väsby, sena som vanligt.... Blir såååå less, men de e väl mitt fel, för att man inte e klar i tid.... Men jag är lixom 2 personer nu och för att kunna göra iorning mig själv så måste Mika godkänna de först... Vilket hon inte gjorde. Så behövde lite hjälp av Fredrik, men han är inte så mycket till tröst, men JA hinner göra mig klar iaf....
Vi skrev på papper för att Fred är pappa till Mika och att vi ska ha gemensam vårdnad. Shit vilka konstiga regler de finns i världen asså... För pappans sätt.... Hade vi inte skrivit på papprena så hade ja nästan kunnat dra i från Fredrik med Mika utan att de skulle hända nått..... LR de skulle bli värsta proseduren för honom.... Men nu är de påskrivet och klart =0)
Så nu kan vi inte rymma längre *blinkar*

Familje promenad :-)

Mika var nästan helt vaken när vi va där och när vi kom hem så tog vi hundarna på en långis och hon va vaken då oxå.... Fan va skönt att kunna gå promenader me familjen, man behöver inte gå själv......
Men när vi kom hem så äntligen, hon fick lite mat och sen la jag henne på magen över mitt lår i knät och klappa henne på ryggen, då somnade hon *jippie* inte bara för min skull utan för hennes oxå......
Lite konstigt att hon varken somnade i bilen lr i barnvagnen :-( där hinner man ju knappt packa ner henne förens hon somnar annars.....





Kommentarer
Postat av: Yvonne

stackarn ont i magen =/ Dino hade oxå lite magont men nu ger vi sempers magdroppar.. köps på apoteket.



http://barn.semper.se/sv/product/productdetail/9/123



det är inte kolikdroppar men du kan ju läsa lite =)



Visst är det nice att slippa gravidmagen, kunna ta en promenad =)

2009-02-19 @ 21:03:42
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Bim

Ska på int på Connect hotel imorn!

2009-02-20 @ 00:27:11
Postat av: Emily

Heeej! Ja man får bara stå och titta på, det är inte så kul.

Jag ska få en liten pojke, 100 % säker =)



Mika är ett jätte fint namn, precis som Kim, passar både kille och tjej. Jag var lite inne på det namnet förut, men nu blir det nog en Wiggo. Min lilla Tobias vill att han ska heta så, och även Patrik (pappan). Gick du över tiden? Jag läste att det gick relativt fort i alla fall, ca 8 tim från första värken? Det ska ju vara bra för att vara förstföderska. Jag hoppas att jag får en lyckad förlossning denna gång =)

Kraaam

2009-02-20 @ 12:46:27
URL: http://emilythunderson.blogg.se/
Postat av: Virris

Heej!!

Vad bra att du tänker på det där med mjölkprodukter för mååånga föräldrar vägrar att inse att mjölken kan ge babyn problem med magen och även att det är MÅNGA barn som är överkänsliga el allergiska mot mjölkprotein.

Celine är ju mjölkallergiker och hon vart sjuk först vi 3v åldern men innan vi fick diagnosen mjölkallergi så hade hon det jätte jobbigt med magen, exem, prickar osv...

Jag slutar helt med mjölkprodukter idag men det tar 3 dagar för kroppen att blir helt fri fån mjölken - jag hoppas nu på att efter helgen så kanske det blir lugnare!



Trevlig helg!!

Ni har ju en riktigt liten sötnos!!

2009-02-20 @ 13:52:58
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0