Onsdag *suckar*

Ååååhh verkorna går sååå långsamt. Kan de inte vara Fredag varje dag?? Man hinner verkligen inte göra nått på dom.
Vist vi har mer fritid på vardagarna nu förtiden då vi inte jobbar så massa längre, lr vi slutar kl 15 varje dag de e lyx
Ja va händer idag då?? öhh ja ska väl hem och tvätta vet jag iaf, men de är inte förens kl 8 men hinner väl städa hela lgh innan de då...
Fredrik ska ju till Mogge och fortsätta på verandan, blev ju inget av med de igår..... Jag hoppas verkligen att han tänkte ta med sig hundarna dit :-) Både för deras skull och min skull.... Lite jobbigt att hålla reda på Beckan och bygga veranda samtidigt kanske, men fan...... Asså dom har modellen större hål i sitt staket, så OM Beckan vill jaga älgar lr rådjuren när de blir mörkare ute så e de lite svårt att hinna kolla om hon har smitit.... Hon har ju inte ens försökt att smita alla dom gångerna vi har vart där MEN man måste ju ändå hålla ett öga extra på busdamen :-)
Frodan han vågar ju ändå inte gå någonstans så där behöver man inte hålla någon direkt koll :-)

Va ska man hitta på i helgen då?? Öhh *suckar* Fredrik har Oscar,så lär väl bli en Bowling iaf, om de blir som han har lovat! Nä men de e väl kul att bowla men då kommer väl "satan" upp och blir OND det är ju ett av spelen man MÅSTE vinna i..... Spela roll om man spelar mott ett barn JAG SKA VINNA =0)  HAHA Vet att du tänkter lika dant Fredrik :-)
Nä men då måste man spela för sitt liv, kanske om man hade spelat ensam med ett barn så kan man "förlora" men inte om man spelar med Fredrik..... haha.... Får väl bli en bio annars *ler* lungt iaf. Vill se den nya Pixar filmen wall*e.
Sen passar jag ju Zappo hela helgen oxå, men han är inge jobbig alls så man behöver defenitift inte känna sig låst, sånna hundar tycker jag om :-) men på söndan ska jag och Beckan (har inte frågat Fred än) men vi ska iaf till Vallentuna med Bim och kolla på Mucchie när han ställs, har aldrig träffat vovven förr, MEN ja vet att han e sevärd iaf *ler*
Sen är det ALLTID bra med sociall träning med Beckan, hon e ju världens duktigaste som sagt på utsällningar men de e när man möter EN hund som kan va lite jobbigt.....
Glömde säga att ja va ju på utsällning nu i Lördags innan vi va å kolla på Magnus.
Veronica ställde Molly uppe på våran BK. Va där å kolla och träna Beckan, de va ju synd att de regnade som fan, hon höll ju på att frysa ihjäl....
De va en hund där som hon inte gillade, en BC som stirrade ut henne, då e de klart man blir arg på killar som glor *ler*
Hon skrek på han sen va de bra....

Å passade Java för typ 2 veckor sen och nu kom hon till dagis idag och jag fick en present :-)
En Lindt ask med små chokladbitar, presenter uppskattas alltid :-)
Tackar igen :-)

Kommentarer
Postat av: bella =)

hehe ja vet att jag e dålig... men skriver när ja kommer hem ist. :P

i slutet av denna månad slutar jag här.. får hoppas att det finns tillräckligt på arlanda. =)

bara ringa i helgen om du vill leka. pussss

2008-09-10 @ 12:24:57
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0