****** Game over, egotripp******

Shit ja hade redan tänkt ut ett blogg inlägg nu under natten då jag ändå inte sovit nått......
Ja varför jag inte sovit nått är väl att jag får skit för allt, även fast ja inte gör nått så e de
MITT fel, för NÅGON kan TRO att ja KOMMER att göra nått....
Hur låter det inte.....???
Men sen fick jag ett samtal i morse....
Där du sa GAME OVER F*CKER!! Dig kan man fan lura vart man vill..... osv...
ÖS mer skit på dom du redan har sparkat sönder.
De va väl ändå de man hade förväntat sig från dig.
 Man går ju på helspänn att de är detta du ska göra VARJE dag om INTE jag är som du vill
Snacka inte skit om andra när du är exakt lika dan själv......



Skicka vidare.......


Alla som känner mig vet att jag är en speltorsk lr dålig förlorare, vad ni vill....
I denna tävling hoppades jag att jag skulle slippa, de va DU som gjort spelreglerna,
dumma mig som inte läste igenom dom ordentligt.....
Märker jag att jag har nått att tävla OM och nån att tävla mot så e de klart att jag vill vinna....
MEN denna kamp vill jag inte va me i längre....
Du ville att allt skulle vara bra, men shit asså då kan man inte hålla på å spela sina egna regler....
LR?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Urs låter inget vidare alls det där, vad har hänt?





Styrke kramar

2008-09-29 @ 09:32:22
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Bim

Jo men ni skulle ju iväg så tänkte inte mer på det. Hade fullt upp m att packa o grejer med. Slocknade 21.30 Helt slut =)

2008-09-29 @ 12:39:09
Postat av: bella =)

hmm de här lät lite knas gumman.. jag ringer dej när ja slutat!!! love ya!!! <3 pussar o massa kramar

2008-09-29 @ 14:44:52
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0