Man får aldrig vara glad.....

VAD ÄR PROBLEMET????
Jag trode du va lika glad som mig, men tydligen inte.
jag vet inte va ja ska göra för att få dig glad. Eftersom du är sur irriterad, på dåligt humör helt enkelt så e de klart du smittar av dig...... varför ska man ha de så för...??? Man vet aldrig på vilket humör du e på, kan va skit glad ena sekunden tills du brusar upp på andra. Är vi menade för varandra om man inte kan göra den andre glad?
Jag vill vara glad, men med motgångar blir man inte bara starkare utan kallare, de vet du oxå.....
En kall människa är en ond människa. Dom förstör både för andra och sig själv!!!
Snälla tänk efter lite.................

Som ni hör har min dag inte vart så bra, Beckan och Fredrik är hemma och sover, eftersom Beck är sjuk, är så himla tråkigt på jobbet idag, just nu..... RUTTNAR verkligen, vist de är 45 min kvar tills ja slutar.
Håller på att försöka sluta, de går JÄVLIGT bra men inte, helt men JÄVLIGT!!!!
man är ju på spänn hela tiden, KIM slappna av...... Men nej det går inte just nu, vill bara grina, varför?
pallar inte.....

image49

This is mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0