Besviken igår....

Igår va ju Johan här, allt gick skit bra tills tuttarna får fart ner mot vattnet. Dom blockar öronen och ja och Annelie springer efter dom som två dårar... Och johan efter han me :-)
När vi fick upp hundarna från stranden går vi tillbaka en bit till dagis och Johan säger att de e ingen fara, vi ska fortstätta...
Då kläcker ja ur mig att jag ser att  hon kommer sticka igen.... MEN JA GÖR INGET!!! på 0,002 sec så är hon nere vid vattnet igen. Första gången hon har stuckit från mig när hon har vart nära mig. Ja blir sååå arg..... Sen gick vi ner till dagis och träna på NEJ/FÖRBUD de gick lite bättre iaf, dom ska ju kunna de när man har dom lösa så....

idag skulle vi ha två intervjuer igen, de kom bara en... Jag ringde upp henne som itne kom och fråga vart hon tagit vägen.
Oj, ja fick inte tag på erat nr, har letat efter eran hemsida, blabla. men de har kört ihop sig på jobbet, men ja bokar gärna in en ny tid....
MEN NEJ!!! Glöm de. Asså vad skulle få oss att välja nån som inte ens ringer och säger att dom inte kan, när vi har fått typ 25 tusen andra ansökningar, med folk som verkligen BRINNER för dehär jobbet.....
Vårat nr finns på hemsidan, på hitta, och de är inte så svårt att ringa runt lr kolla va vi har för nr. ÄR man intresserad så är man.....

Fan har bara två hundar på dagis... Salsa och Axel. Annelie är nere och badar med Nilma ja vill oxå springa dit. kan inte någon av hundarna gå hem så slipper ja ta med alla :-(
Kom kom ny innan annelie drar .-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0