Kul helg...... IGEN!!!

Ja nu kom en ledig helg ensamna igen, MEN va fan hinner vi göra tillsammans, ja en middag har vi hunnit med, tack..
Ja ska väl vara väldigt tacksam *suck* Du måste ju "fixa" dina saker dom helgerna.
Sen kommer en "fast" helg igen, KUL KUL!!! men de e ju jag som är dum i huvudet som vanligt............ 

ALLT handlar bara om ER!!!!!!!!

Ja får va jävligt glad att jag har hundarna iaf, och vänner....
Tack för film och godis kvällen i fredags.... Ja Bella och Emelie va hemma hos Tezz och svulla chips och godis (läääänge sen) till någon film som dom hade hyrt.... Fred och Jim va på bio (Ooohhh,,,,)
Jag som har en fet mage kan inte sitta still i en jävla biosallong utan att få ont i magen och "rastlösa" ben, de e skit jobbigt... De finns inte tillräckligt me utrymme att röra på sig heller....
Sen igår så "jobbade" Fred och Jim på en "jätte viktig" sak som inte kunde vänta en helg till, typ hela dagen... Sen fick man NÄSTAN boka tid med Fred för att få med han på "dubbeldate" me Tezz och Niclas på kina i Uppsala.
De va de vi kunde göra ihop denna helg, för att din dag idag är ju oxå fullbokad.....



ME LOVE MY DOOOGS
LÄNGTAR SOM FAN TILLS DU KOMMER!!!!




Kommentarer
Postat av: Anli

Snart kommer hon lillpluppan!! :)

2008-12-14 @ 15:32:40
Postat av: Bimsan

Skruttan! Det löser sig. Följ ditt hjärta bara! Jag finns alltid här!

2008-12-14 @ 22:06:53
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0