Frågeformulär

Va inne på Angiepangie´s blogg och hittade en frågeformulär som ja oxå ville svara på *ler*
Hoppas att det är okej för dig ;-)
Vet inte ens om du läser min blogg, men de har hänt att ja läser din, lr har hänt kanske 3 ggr....

Frågor:

Hur träffades ni?
"känt" varandra ytligt sen ja flytta till Märsta pga gemensamma vänner
Hur länge har ni vart tillsammans? 2 år nu exakt, faktiskt
Är ni förlovade? Nej de e vi inte.... Älska kan man göra iaf ;-)
Bor ni ihop? Ja, haha vi bode ihop innan vi blev tillsammans till och med .
Har ni barn ihop? Nja, vi har om bara några veckor *lycklig* [är i vecka 36 i morgon]
Har båda körkort? Yes de har vi båda....
Isåfall, vem kör bäst? Ja de e ju han med 100% Säger inte att ja kör dåligt men han kör VÄLDIGT bra :-)
Kommer du ihåg eran första kyss? yes i know, i ishallen *blinkar*
Vem sa jag älskar dig först? Oj, de kommer ja inte ihåg *skäms* (ska fråga om han kommer ihåg)
Vem är äldst? Han är 13 år äldre än mig....
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vattuman och han är kräftan
Vem fyller först på året? De e jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Vi båda måste ja säga sjunger nog hellre än bra, låter nog inge bra me oss tillsammans .-)
Håller ni handen på stan? De händer faktiskt
Var någon av er oskulld när ni träffades? Nej!!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Yes, inte bra men ytligt
Har ni nått gemensamt? Absolut massor, SPEL tex haha, snart en biiibis
Blev det kärlek vid första ögonkastet? Nee :-/
Har ni någon speciell låt? Öh, njae vi älskade samma låt när vi åkte skridskor som blev våran, nån av Milk inc
Har ni några stora framtidsplaner? Mina med honom e väl bo bra, och ja hoppas han vill ha fler barn...
Har ni gråtit i varandras armar? JAG har defenitivt gråtit i HANS armar
Har ni varit utomlands tillsammans? Mallis resan :-( Och Tysklandsresan :-)
Vilket är ert bästa minne? Hockey tiden va underbar, sen när vi fick veta att vi va me barn :-)
Vem lagar bäst mat? Vi lagar mest tillsammans annars McDonalds (haha)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Spelar nått (tv-spel lr kort) kollar nå tv lr film....
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Försöker att göra de ALLTID!!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? Ne, samma håla....
Blir du lätt svartsjuk? Ja jo måste ja väl erkänna, eller mer att ja frågar än tror....
Brukar ni bråka? Tyvärr allt för ofta, (om skiiiit saker)
Brukar ni SMS:a eller ringa? Haha ja messar han ringer *ler* MIN GENERATION (säger han)
Brukar någon av er prata i sömnen? Han är en höjdare på de.....
Vilken är hans bästa kroppsdel? *piip* och hans rumpa, haha självklart hans LILLA hjärta *ler*

SÅS någon som vet andra sånna här frågor så svarar ja gäääärna på dom, skicka en länk bara :-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja lite dryg Julafton blev det =/ ja det kan ju vara runt 27 dagar kvar för mig med om jag går över tiden 14 dagar.. vilket jag INTE vill! 13 dagar kvar till beräknad BF, efter nyår så är det fritt fram!

2008-12-27 @ 13:07:16
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Angie

Hehe helt okej att du också svarade på dom här frågorna =)

Först idag har jag börjat läsa din blogg;-)



Kram Angie

2009-01-03 @ 16:45:40
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0