Borttappad plånbok och huvudvärk

Innan ja åkte till jobbet i morse så försökte ja hitta min plånbok, utan resulltat. Han inte leta så länge, men vart kan den vara lixom, plus att jag brukar inte tappa bort den :-(    lr saker överhuvudtaget.
Men han som sagt inte leta så mycket, hoppas verkligen att den är hemma..... va ju med fredrik och handla Donken igår, så när vi skulle kliva ur bilen ställde/la jag allt på biltaket (idiot) sen vet jag inte om ja missade att ta med den in den oxå.... Ja e såå rädd för att de kan vara så :-(

Sitter nu på jobbet med världens jävla huvudvärk, de gör så ont att ja mår illa och kan knappt kolla med båda ögonen samtidigt, typ ljuskänslig.... De e sååå jobbigt när ja får så... Alltid ska de va nått när man e på jobbet...

Beckan är me "pappa" på jobbet idag, hoppas hon har skött sig och att hon kanske kan bli lite glad när jag kommer hem sen, men hon ser väl bara Frodan då.. :-(   Ja är alltid Nr 2-3 överallt :-(
Nu e de bara 2h och 10 min så får ja gå hem.... *suckar* de finns ju inget som gör att tiden går fortare heller :-(


Kommentarer
Postat av: Bim

Inte då, Beckan gillar ju dig!

2008-08-12 @ 16:33:07
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Bim

Nu på Lördag är det amstaff träff i Gävle. Ska du med o har du pratat m hon som har Beckys syrra?

2008-08-13 @ 11:21:36
Postat av: Bim

Du skrev nog innan vi "pratade" igår, men de e ju enklast att vi åker din bil.. Så splittar vi på soppan! Det blir bra! Vi måste ha med matsäck o fika! Ska bli himla roligt =) Ja, han har verkligen pli å henne. Helt otroligt! Ikväll ska jag "låna" Rozzo, saknar Tuva som fan!

2008-08-14 @ 11:16:33
Postat av: ela

Fan va fin litenmage :) o fina vovvar me

2008-08-14 @ 11:22:57
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0