Bilder o lite skit...

Här blir de inte så mycket bloggande nu för tiden, man har inte riktigt tid....

Jag, Lilleman och Mia var ute i Ledinge skogar och leta lite svamp...


Mammas sömntutor :-)


Max får låna Mikas dockor....




Jävla skit däck på vagnen...                                                                                                                                                             När man väl har tid att ta en långpromenad tillsammans, så e de klart att nått ska krånga. Punka!! Så vi fick gå tillbaka efter 400m ;-(


*Sweety*


Psykar den jobbiga flugan.....



Just nu sitter ja här medans kidzen sover... Ja ja vet att ja oxå borde sova, jag försökte, men då vakna lilleman hela tiden. Nu när ja valde att vara vaken ist så sover han som en liten prins *suckar*
De e väl dags för sessan att vakna snart tror jag... Vi ska med Bailey hem till Lina i Åkersberga och hämta hennes blånbok som hon glömt där... Så vi har nått att göra idag, så kan Mika leka med Ella :-) Synd att småkillarna (Melvin och Max) inte har nått utbyte av varandra än, haha....

I morse så ville Mika gosa med Max när hon kolla på sina barnpogram, de e så kul att hon verkligen tycker om honom och vill gosa.




HERBALIFE

Ja i morgon blir Max 3 veckor, ja vet att de inte är lång tid sådär, men ja får ff inte på mig några byxor, ja blir GALEN!!!! Så idag va de tänkt att ja skulle börja med herbalife på riktigt igen.... Har ätit så mycket "fika" nu på senaste att de faaaan får vara nog....                             13 kg ska bort!!!! Men Bailey kom hit i morse då blev de fika (hade kvar sen igår) men NUUUUU är de dags...
Kan ju försöka hålla er uppdaterade på hur de går för mig... i någon slags vecko rapport....

NU ska ja plocka lite innan sessan ELLER prinsen vaknar.


Kommentarer
Postat av: Veronica

3 veckor är ingen lång tid men min tös blev de idag så jag vet ändå hur de känns och framför allt att de känns :) har också problem att få på mig mina byxor, kanske inte riktigt lika stora problem som de verkar på dig att du har, då jag i alla fall får på mig en del av dom jag hade innan graviditeten men inte alla, men de sägs att extravikten ofta försvinner under tiden man ammar om du nu valt att göra de och allting funkar för dig. Jag har då bestämt mig för att inte ta tag i min klädstorlek förrän jag ammat klart och sen ska jag ta mig i alla mina kläder till nästa sommar, känns som ett bra mål för mig. Den här första tiden vill jag inte behöva tänka på allt för mycket förutom att lära känna dottern och återhämta mig fullständigt, men alla måste ju köra på det som passar en själv.

2010-09-13 @ 15:48:29
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver all kraft du får utav mat im ..Sluta med en massa skit drickande av bantning ..Du ammar vell ? I såfall så e det borta du kommer jue bara må dåligt om du ska börja med sånt skit nu ..

2010-09-14 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0