Orolig för Becksson...

Igår kväll när Fred kom in efter kvällspromenixen så ville Becksson inte stå på sitt bakben...
Kollade igenom tassen, ena trampdynan va svullen, (hon har ju "problem" i mellan åt) men ja kunde inte hitta nått "udda".... Hon börja pipa, och var orolig... Mer och mer orolig blev jag. Tänkte att ja väntar och ser 1h, när de torkat och så om vi skulle åka till veterinären.
När de nästan gått en timme och mina ögonlock börja ramla ner, så tog jag tag i att titta en gång till.
Mellan två trampdynor så pillar jag lite och hon rycker till, där ser jag ett svart hårsstrå, hon har ju inte ett ända svart på hela kroppen så varför ska de sitta ETT där bland alla ljusa??
Ber Fred komma med en pinsett, och ja tar ut den... VIPPPS e hunden tillbaka :-)

Jag vet ju själv när man får ett hårsstrå som en sticka, de gör SKIT ont.... Men ja ville ha koll på henne iaf, så hon fick sova i koppel mellan mig och Fred så hon inte smiter ner och börjar slicka på det....




Ja ska åka till farbror Ulf innom kort och hämta USB med bilder från landet, så kan ja blogga lite mer :-)

Kommentarer
Postat av: Bim

Vilken tur att det inte var något värre! Var rädd om Spexan =)

2010-07-31 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0