Herbalife, seminarium o hälsokväll :-)

I lördags var de dags för mitt första seminarium på Herbalife.
Ja kan ju säga att ja inte har vart så sugen på att gå, men för min egenutveckling och "tjat" från min sponsor så tvinga jag med mig Maria och så åkte vi dit. Jag lärde mig mycket, blev ganska taggad för att jobba mera :-)
Vist det är ALLTID jobbigt att sitta still i nästan 8h med små pauser, så man blev ju seg och slut i mellan åt.
Jag fick gå ner på "senen" 2 ggr, 1a gången var för att jag hade tjänat in en viss summa på dom senaste 3 månader och vara en ny distrubitör :-) Då fick jag oxå prata framför alla människor som var där, fy fan va jobbigt det var, så va micken avstängd mitt i allt *suckar* Andra ggn ja fick gå ner va för att jag va NY och skulle få en "nål/pin" då slappa jag prata.
Att prata in för folk är inte riktigt min grej, jag fick nästan panikångest attack när min sponsor sa att ja nog skulle säga mina ressultat, ja mådde såååå illa och ville bara åka hem. men de gick bättre än förväntat.





På kvällen då så hade jag/vi bjudit in lite folk hos Maria plus min sponsor Aina, hennes man Arne och Super Urban :-) Dom hjälpte mig att hålla i min första Wellnesträff, då ja fick lära mig lite hur de går till :-)
Först en massa babbel med smakprover på mellanmålen och teerna, sen så gick jag och Aina och scanna dom som var där medans Urban blandade ihop massa shaker, en favorit hos folket var ju choklad med banan, jag som scanna fick aldrig smaka Urbans blandning. De e jätte skoj att fått hem min scanner, har nog redan på 4 dagar scannat 20 pers haha :-)
Ne men de hela resulterade i 3 nya kunder, som ja ska hjälpa till de bättre :-)
De börjar faktist bli ganska roligt när man "kan" mera själv......

Aina och Arne, Malin lyssnar bra här :-)


Intressant??





Är du oxå intresserad av att gå ner i vikt, bli piggare, gå upp i vikt eller bara må bra, så får ni gärna kontakta mig
antingen här på bloggen eller på min mejl
[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0