Ny buzzador...

Oj va tiden går...
Hinner som sagt inte skriva här så mycket längre med 2 kidz som behöver all uppmärksamhet. Men blir nog mycket mer nu när Mika har börjat på dagis... Förra veckan va de inskolning, de va super skoj, allt gick super. Så nu har hon gått två dagar utan mig, hon har tyvärr börjat gråta varje dag när ja lämnat .-( De gör sååå ont i hjärtat, men de går över.

Nu till något annat. Jag har registrerat mig på en sida som heter Buzzador , där anmäler man sig för att kunna delta i att testa olika varor. Och få som sagt lite gratis prover ;-)
Nu anmälde jag mig på att få pampers nya blöjor. Och jag kom med :-) 
De man måste göra är att testa produkten själv, sen dela ut lite varuprover och se va dessa tyckte om dom.
Inte så svårt (tror jag, ja har inte skrivit rapporten än)



Nu har jag oxå anmält mig för att få pröva, nappar, hudkräm (behövs) och thai krydda, så hoppas ja kommer med i några flera.

Är du oxå intresserad av att bli en buzzador så kicka HÄR skriv gärna att du fick iden från min sida :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0