Lite shopping ;-)

Oj idag har jag fått med mig lite mycket saker hem...
Bailey skulle till IKEA för att kolla på en/två sängramar, fröken kunde INTE riktigt bestämma sig vilken av dessa två hon ville ha. JObbigt beslut *ler*
Medans hon fundera och fundera så han ja komma på massor med saker jag behövde/ville ha, och de flesta saker blev det.... Mest små saker iofs, mer finns att köpa :-)
Vill ju att Mikas rum ska bli färdigt snart, renoveringen är så gott som klar just nu, golv och lister kommer senare, just de hålet i taket oxå, så inreda kan man väl göra lite smått.




Igår så betsällde jag gardiner till hennes rum oxå, de blev inte dom från Svanefors som jag hittade på Carmen för3 månader sen. Dom är spårlöst försvunna, ja letar på internet och har frågat på carmen oxå, men inget vet något om dom tyvärr :-( Så de fick bli dom näst bästa som jag så samtidigt.






Nytt Buzzador erbjudande på att testa bambinos nappar för barn mellan 0-6 månader.
Så denna gång får Wizz vara testkanin :-)
Napparna kommer i början av oktober, alltså snart. Men vilka bebisar känner jag då som kan tänka sig att testa dessa nappar, 15 st får jag.... Alla man känner e ju så stora, men vi ska nog komma på några. Någon som vill testa?



På lördag tror jag att vi far till Vingåker, eller igentligen ska vi ner till Flen för att hämta våran soffa *wee* äntligen.... Eller iofs VI HAR INTE KOMMIT DIT ÄN! Men så vi tänkte ta Vingåker på en gång, igentligen behöver ja inte direkt köpa nått, men alltid kul att kolla, Mika behöver iofs dagiskläder och Fred behöver jobbarkläder.
Jag då?! Va behöver jag?? Hum ingenting?! Jo men först ska ja gå ner mina kg iaf...
Jag har inte alls varit motiverad att gå ner i vikt, har haft massa problem med amningen och så så de har inte alls varit läge för de :-( Har tyvärr fått börja med ersättning till den lille herren :-( jag som gärna ville amma denna gången oxå, men de går inte alltid som man vill, bara han är nöjd och glad så e jag oxå de ;-)

Funderar på om ja ska bygga ihop Pittas hylla nu... Fred är på G hem från Sundsvall, han lär väl komma om 1,5-2h *snark*
Inte att han kommer utan att de är sent...
Pöss och god natt, ME LOVE PITTA OCH WIZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0