Veckan som gått....

Till er som läste mitt tidigare blogg ginlägg att Max sov.... Ja han väl ta bilden lägga ut den här på bloggen och SÅ VA HAN VAKEN!!
Ni som är vän med mig på fejjan har väl läst att ja inte är så glad just nu, lite låg å har nått att klaga på hela tiden... Men just nu är Max inte den snällaste lilla människan, han vägrar å sova, han ska ligga i min famn HELA tiden. De e väldigt jobbigt å frustrerande när man har en sessa som oxå vill ha uppmärksamhet. Man tror att han har somnat i famnen så lägger man ner honom så visps e han vaken... Då e de bara att börja om...
Å Fredrik är som vanligt INTE hemma.... När Mika har gått på dagis har de ju vart ok men ändå tar de på psyktet... Hoppas på ändring snart... Men NUUUU sover han iaf, han somna väl för 1,5h så då borde han sova vidare... :-)

Finns bevis på att han KAN sova....


Veckan som varit:

I fredags efter jag hämtade Rufz så stanna ja i märsta för att äta middag... Fred va ju på G hem från Göteborg (ja han va borta förra veckan me), hade blivit sent om vi väntat på honom.

Fabian Mika och Evve har fest på mcdonken
Evve kan tydligen inte äta själv enligt Mika



Sötaste tjejerna


På lördagen så åkte vi hem till Mormor för att hjälpa till att städa lite inför visning och flytt...
Åh nu är de bara en vecka kvar tills mormor och morbror flyttar hit, de känns jävligt bra :-)
Slipper PESTEN!!! (ja vet att du läser detta och de är INGENS fel utom ditt eget, inse de...)

Mika får laga sin mat själv om hon ska ha något... Pannkakor blev det

Jätte duktig!


Grädde måste man ju ha till oxå ;-)



Mina underbara änglar <3 I LOVE U <3


Så va händer resten av veckan då?? I morgon e de Fredag, hoppas väl på att kidsen är på glatt humör och att jag mår bättre.. Sen vet ja inte vad vi hittar på fram mot kvällen. Fred kommer ju hem, så kommer oscar oxå....
JA önskar ja kunde sova, ensam och ostört bara en gång... To mutch to aske.. (stava.com)

Nu ska ja kasta i Max lite mat sen ska ja SOOOOOVAAA!!! längtar tills han inte äter på nätterna längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0