Sovit..

oj nu kan man nog säga att ja e utvilad, eller nått....
Jag och Max har sovit hemma hos Bailey, i deras mysiga säng :-)
Vi va här som sällskap till Bailey för Kimmen skulle jobba på natten, så behövde väl jag oxå nått att "rymma" till....
Gick å la mig och somna väl på 30 sek, så sov jag.. haha Max har vart super snäll och Bailey som ändå gick upp på toa tog med honom och bytte blöja.

Idag är hjärnan ur balans, vet varken ut eller in, ja tror ja stannar här idag med, har en känsla av att bebis kommer snart senast i morgon, haha så då vill ja vara här. Men ja saknar redan Mika, de gör lixom ont, men de kanske är bäst att hon e själv med sin pappa, ja vet inte. Men i morgon eller på fredag e ja nog hemma igen. Då jävlar ska vi kramas

just nu så springer Bailey runt och städar och har sig så de förhoppningsvis sätter igång någon gång, Max och Kimmen sover och ja sitter här och latar mig framför tvn.
Tog bild på hennes mage och på sovande Max, men får inte in bilderna på datan....

Kommentarer
Postat av: Din fru

Åååhhh ja har Kim abstines......saknar dej så det är sjukt!!!! O alla barnen!!! Nästa vecka ska jag åka till dig varje dag!!!! Älskar dig!!!

2010-11-10 @ 19:52:28
URL: http://Ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0