Ultraljud

Igår så körde Bailey in mig till KS så ja kunde möta Fred där... Dags för det efterlängtade ultraljudet :-)
När vi kommer dit så frågar läkaren om de har blivit någe fel på min bokning, om man var osäker på hur gammalt barnet är?! Men ne, för då har jag fått en förtidig tid från min BM så läkaren kunde inte mäta alla organen osv. Det ressulterade i att ja fick en ny tid *wee* haha då får ja tjuvkika 2 ggr :-)
Denna gång hade vi bestämt oss från början att vi ville kolla kön, men hon sa att de va lite tidigt för att vara "rikigt" säker, men hon tyckte att de såg ut som en liten kille :-) Men dom ska kolla de mer nästa gång.....
Ja hade känt på mig att de va en kille denna gång faktiskt, med Mika så VISTE jag att de va en tjej... Denna gång har ja kännt att de e nog en kille, men bara för de är de en tjej, men troligtvis inte. MEn lika glad är jag för det. Men skojjigt att ha en av varje.
Men det uträknade datumet var exakt, beräknat datum 17 Augusti, så idag är jag på 16+6
Såg att han väger ca 107gram å nästa gång kommer han väga 300 ungefär så de e stor skillnad på bilderna sa hon...



handen...


Efter KS så åkte vi å käka lunch på Max, när vi hade ätit klart stod vi ute och snackade innan vi skulle hoppa in i två bilar. Mika stod på marken sen helt plötsligt så börjar hon ta några steg, så skoj att se :-) *weee* kanske är på G att börja gå snart då.. Men finns nog ingen som e så feg som henne *ler*



När vi kom hem så lekte vi som vanligt, men då vägra hon att gå.. haha lilla mupp...
Men fröken var super trött när de va dags att gå å lägga sig....

Krama nallen


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har oxå vetat sen plusset att de vart en pojke och en flicka! Skumt det där.



Jag tycker ni ska boka en tid på Tittut i sthlm och göra 3D UL om ni inte gjorde det med Mika. Ashäftigt!!

2010-03-09 @ 10:13:58
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Bianca, Lennox o Mika

Hejsan på er! var inne o kika på din blogg och ser att du e gravid IGEN! Stort grattis från oss i skåne!!Kramis

2010-03-10 @ 15:52:44
Postat av: Veronica

Åh vad underbart med ultraljud!!! Guud så avis jag blir... jag vill oxååå!!!!! Jätte glad för er skull!!! Mika är så stor nu!!!! Goooa underbara tjejen!!! kram

2010-03-14 @ 00:18:07
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0