Ons-tor-fre-lör-sön

Onsdagen började med sol och bad ute hos Bailey och Liam. Mia, Otto och Erika var oxå där.
trevligt att träffas igen :-)
Liam kör Mika i kärran... Får inte riktigt plats


På eftermiddan kom Fred hem från Gävle för att ta Mika och köra in mig till stan, då va de dags för möhippa...
Alexandra fick i uppdrag att spela in en låt. Men resan dit va ju skojjig, då vi sa att hon skulle spela in en lite snuskig film och NI som känner Alexandra vet att hon gick i taket haha, han i studion spelade verkligen med och sa att hon skulle klä på sig bekväma kläder och fråga om hon var allergisk mot latex och oljor.. Hon börja gapa som bara hon kan haha... Men sen kom vi in till sjung studion och hon blev nog lättad. För sjunga de kan hon :-)
De gick jätte bra för henne å sjunga, så skulle vi andra köra i bakgrunden... Ja som e bäst på att sjunga NOT...
Men men de va en super trevlig dag, tackar!!

Alex i studiorummet



I torsdags så var vi i Åkersberga, bror fyllde år.. Så blev de somvanligt korvgrillning och tårta :)
Hundarna fick så mycket mat som vanligt, sen ett varsit märgben.. Dom va nöjda.








Fredan spenderade vi hemma hos farbror Ulf, IGEN!! haha
Tycker de e skit skönt å mysigt att va där, (tåls att säga igen)



Nu har vi kommit till lördagen, då va de dags för bröllopet...
Ja Fred åker tidigt på morgonen, som "bestman" är de massa måsten innan, fotografering, och massa fix..
Jag kämpade strongt för att få ihop så att Mika skulle vara en snäll och glad tjej när hon skulle vara hos Uffe o Kristina. Allt blev kaos då Mika blev väckt. Hon grina och gnällde från att hon vakna tills vi skulle åka, och ja försökte göra mig iordning me en surpuppa som störde. När dom kom och hämta oss så vart hon GLAD!!!! Så va hon glad resten av dagen, de e ju underbart iaf. Så ja slapp oroa mig :-)

Bröllopet
Det ägde rum hemma hos Håkans mamma och pappa i deras trädgård, jätte fint...
Lagom med folk och alla var super trevliga. God mat osv. På kvällen så for jag iväg och gick ut me hundarna och dom fick följa med tillbaka å hämta Mika och Fred... Innan vi lämnade festen igen så dansa vi lite, de va super skoj, för de första jag dansar ALDRIG nykter och ännu mindre när man är höggravid, men ja kunde inte hålla mig :-)

Nygifta!!!!


Drack alkoholfritt MED guldblad...


Igår söndag så spendera vi hela dagen igen på Ängsvägen...
Super skönt, MYCKET bad och GOD mat :-)

Trött hund




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du glömde oss i fredags :(

2010-07-12 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0