Fullt upp....

VECKAN

Ja som sagt Fred var borta förra veckan...
De gick bra att vara själv MEN, de va så j*vla kallt så inte alls skoj att ta med Mika ut på hundpromenad, men nu e allt som vanligt igen och de e skönt :-)

TORSDAG

Då va jag, Bailey och kidzen i kista, för hon skulle hitta några kläder att ha på sig på fredagens tillställning.... Vi gick runt runt, fram och tillbaka utan ressultat, hennes tålamot svek henne och hon tog de bästa hon hitta.... Jag bytte en julklapp till mika, ett klädesplagg till en större storlek. Barnen var jätte duktiga hela dagen :-) Dom blev lite trötta på slutet....



FREDAG

Var jag och Mika hemma hos Emelie renad på förmiddagen, för Michaela skulle dit och hälsa på då passa vi oxå på att träffa henne, de e ju som sagt inte allt för ofta man gör det. Det var super mysigt. Michaela drog, resten av min familj kom och vi bestämmde oss för att äta middag tillsammans, det vart en super god middag iaf.. :-)
Till efterrätt så blev det grönsaker med dipp, inte allt för dumt de heller... :-)
Tack för en trevlig kväll...

LÖRDAG

Kommer inte riktigt ihåg om vi gjorde nått på förmiddagen denna dag, haha de kan inte ha vart nått som betydde nått iaf....haha jo just det, innan vi åkte dit så var vi jue på Bimsans debut matsh :-) Dom spelade i Ekillahallen, och dom vann :-) ja tror att de blev 7-3 men kommer inte riktigt ihåg. Skoj att se henne spela, så flera matsher kommer vi på. På em så kom Maria, Fredrik och Evve hem från Thailand iaf, han inte träffa dom men vi snackade en snabbis i telefonen :-) Kul att ni e hemma igen...
Sen for vi hem till min faster för lite middag och spela spel, trevligt som vanligt.
Mika fick ett par "foppa tofflor" som var super söta :-) (Evve och Elin hade fått lika från Thailand nu oxå så då kommer dom va lika i sommar). Till Efterrätt så blev det fruktsallad *asg* ser ni nått mönster med att försöka vara lite nyttiga??? Jag hoppas att de kommer hålla i sig, men nu kommer de som sagt vara massa födelsedagar och så, men då får man se till att vara nyttig när man väl kan ist :-)



Mika äter blåbär :-)




SÖNDAG

På förmiddagen så tog vi med hela våran familj och Emelies familj och gick på hundkurs, med Beckan och Freke, medans vi var på kursen så gick "karlarna", kidzen och dom 2 andra hundarna på promenix.
På kursen gick de rätt så bra faktiskt, det var BARA småvoffar där, men Beckan reagerade på två bara, så det var skönt :-) Men det var bara när vi stod still och snacka som hon blev "uttråkad" men annars gick de super.
Efter kursen så bar vi oss vidare till Åkersberga för middag hemma hos morsan och farsan. Det var ett tag sen sen sist. Mycket god mat, och trevligt :-)
Just det glömde skriva att i morse så var vi nere i ishallen för att Fred och Oscar skulle åka skridskor på allmänhetens, jag och Mika skulle bara titta på, men Mika ville vara med sin pappa och åka skridskor och det fick hon.... She loved it :-)

Så kallt så tårarna rinner, men de va f*n skoj :-)


Åååååka skridskor.........



MÅNDAG

Då vart det lite mera hundkurs, Fredrik stanna hemma med Mika och Frodan :-) Idag gick det inte lika bra med Beckssom humörmessigt, men annars gick det bättre, just nu håller jag på att vänja in att ha haltin på henne, just bara för att se om hon "blir lugn" (vissa kan ju bli det) men hon trivs verkligen inte med att ha den på sig, men ja skulle vänja henne med att ha den under veckan tills nästa gång. Funkar det inte så får vi se vad som händer. Efter kursen så åkte vi hem till Mia för en fika och säga hej. Det var trevligt att ses :-)
På kvällen så åkte vi hem till Sophia och lämnade Herbalife produkter, shit va fint dom bor .-)


TISDAG

Idag blev vi bjudna på lunch hemma hos Kattis, så vi mammor vart sammlade igen.. De va några veckor sedan.
Mika låg och sov 2 timmar i bilen så social tjej, sen så bad jag Mia väcka henne, skulle jag inte ha gjort, så innan vi skulle åka så blev hon surast i världen, som hon ALLTID blir när jag väcker henne, att jag alldrig lär mig... :-(
Men de va kul så länge det varade haha... När jag kom hem så vart de bara att ställa sig och steka pannkakor, OCH få Mika nöjd, inte lätt, ja viste ju att hon var trött, så fick kasta henne i sängen....
De gick inte så smidigt de heller... Men NU äntligen 1½ timme senare så sooover hon :-)

Nu ska ja äta mina pannkakor... ha de bra på er...


Kommentarer
Postat av: gitta

Full rulle på er ha ha inte konstigt att vi aldrig tar nån fika utan bara pratar om de hi hi :) Nästa gång du åker till emelie o lilla fabian så åker jag gärna me om de e ok :) Vi säger oxå hela tiden att vi ska fika men blir heller aldrig av hmm ser en röd tråd här kanske e jag som e boven ha ha ha :) ha de bra ;)

2010-01-20 @ 21:55:26
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0