Bella 1 år.....

I fredags, dagen efter nyår, då fyllde Mikas syssling Bella 1 år.
Den perfekta dagen på året att fylla år ;-) Vissa kan man ju säga att dom var lite bakis, och kommer nog så vara alla hennes födelsedagar *asg*
Men jag va pigg, för var ju nykter på nyår. Det nya året invigdes ute i skogen hemma hos Pingis och Moggis. Jag tycker att de blev en mysig kväll, inge speciellt sådär, utan bara mysig. Hundarna hade det bra och då har jag det bra. Vi sov över där för att inte behöva åka hem mitt i natten, det gick bättre än förväntat. Mika var inte ledsen eller grinig en endaste sekund. :-) Tack för trevlig sällskap och den goda maten (Thaigryta med marulk, och vårullar) :-)
Nu tillbaka till Bellas kalas,
Haha Bella fick en HEL tårta för sig själv, hon satt och åt och åt och åt, de tog lixom aldrig slut förens Milla tog bort tårtan :-)
Vad Mika hade för "fel" denna dag har jag ingen aning om, hon var nog den största pajasen på hela stället, gjorde miner, lät och bara lixom va heeelt knasig.... Hoppas att ja kommer få korten på henne när hon äter blåbär av någon som fick ett super bra kort på henne.. Tror de går att få tag på den personen, haha..... (fint ja skriver)
Mika och Bellas 3.e syssling Jimmy var oxå med, väldigt skoj!

Men grattis igen Bella hoppas du fick det du önskade dig ;-)










BILDEN PÅ MIKA GICK INTE ATT SÄTTA IN *ARG*


Kommentarer
Postat av: Angie

Och snart är det Mikas tur att fylla 1! :) Tiden går fort ;)



Svar: Japp, det är en väldig skillnad faktiskt :) stolt Tack så mycket! :)



Hoppas allt är bra med er!

Kram Angie

2010-01-04 @ 11:39:21
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

vilken sötnos :D

2010-01-04 @ 13:45:03
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Din fru

heeeej min älskade fru!!

Det låter som att ni har det trevligt, även fast vi inte är hemma!...jag önskar oxå att ni vore här!

lovar att lapa lite extra sol åt dig!

love massssssor!

puss o kram

2010-01-04 @ 15:34:03
URL: http://maria.ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0