Förberedelse....

Igår var Emelie, Fabbe, Mia och Evve här och hälsade på....
Ja skulle kasta ihop mina äppel/hallon pajer... När ja och Mia skulle provsmaka så kände båda att de va inte riktigt nått man kunde bjuda på :-( Så va ska ja göra nu då?? Baka mina ananaspajer Eller nöja mig med, smörgåstårta, bullar, 2 sorters kakor OCH tårta???? Räcker det??
Haha de e inte varje dag lillskruttan fyller ETT år :-)

Såhär såg det ut när barnen lekte iaf :)


 

 

Idag tog jag, Mika och hundarna en promenad ner till Mia och Evve, Bailey, Liam, Emelie och Fabbe var där oxå... Barnen lekte som vanligt för fullt :-) Nu är jag hemma igen och sitter och väntar på att vi ska äta någon gång, undra om de blir det jag vill?? En kebabrulle från Valstad Centrum, samtidigt som ja skulle vela ha en "nyttig" sallad :-( hum... vad ska man ta?? haha någon som märker att jag lider av någon sorts beslutsångest, jag ser gärna att andra tar beslut ÅT mig även fast det inte är riktigt de som passar mig... varför då?? Kanske för att inte göra annat folk besvikna, eller nått ja har ingen aning....

Ne ja ska väl diska upp lite här å leta efter vårt hem försäkringsbrev så vi ens får låna lokalen i morgon....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0