Torsdag förmiddag stressig....

ja de börjar väl med att man ska natta Mika innan herbalife mötet, och i går så var ja tvungen att göra mig klar innan mötet.... När Mika somnat så kasta ja mig in i duchen sen klädde ja på mig, kasta in handsfreen i örat. Det var jag och två till på linjen. Ja han väl läsa upp min rapport sen var ja tvungen att göra oss klara för att gå ner till Komvux. Fredrik följde med, han tog Mika och hundarna till rastgården medans jag var inne och pratade med studievägledaren.
Nu är det klart när jag ska börja plugga iaf. Nu måndag den 22 februari så sätter jag i gång med min MATTE A, ja vet vilken looser som inte ens har gjort klart den, men de finns anledningar till varför den aldrig han bli klar... inge bra anledningar men..... Det var ju bara ett prov kvar sen hade ja klarat kursen *suckar*
Vi bestämde att ja skulle börja med de 3 kärnämnena som ja hade kvar, matte A, Religion A och Naturkunskap A och det ska ja plugga in på 20 veckor alltså 50%.
Hoppas bara att ja har bra självdiciplin så ja fixar detta nu :-)

Efter ja vart på skolan så körde Fredrik mig till Kattis, där Mia oxå var... Bailey kom dit oxå.
Det blev kaffe med en bulle, men nu för tiden så får man inte riktigt behålla godsakerna man blir bjuden på....

BILDBEVIS

GOTTEGRISAR




Efter middan så åkte ja o familjen hem till Tezz me familj, dom skulle låna en luftrenare av Fredrik, pga av att dom hade tillbringat hela natten och dagen på sjukhuset för att Theo hade fått andningssvårigheter... Stackars liten... Men när vi var där så va han rätt så pigg, lite blek och lite flåsig men han kröp runt han me... Duktig kille :-)

 

Så vad händer idag då? Hum... Mia och Emelie kommer hit snart, har inte riktigt bestämt om jag ska baka eller om vi bara ska fika.... De kanske räcker med det som kommer bli på kalaset?! Som sagt skulle lika gärna kunna baka det iaf.... Sen får vi vovve besök här, som ska vara här tills på måndag. De blir ju skoj.... Fred är borta över natten oxå *suckar* men som sagt de är bara en natt....

Nu ska ja fixa till mig lite.....


Kommentarer
Postat av: bella ^^

så dutti du är... säg til om du vill ha hjälp med religionen.. gick ju den kursen!! fick fan ett VG ;) haha å om du kommer ha åke i den kursen så kommer du klara det galant! de e bara att peppa dej själv!! det ska nog gå bra..

hoppas ni mår bra iaf.

pusss

2010-02-04 @ 16:32:16
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0