*Fredag Lördag Söndag*

I Fredags så va de Henke som fyllde 8 år. Massa folk blev bjudna hem till dom på middag. Så trevligt har ja inte haft på länge :-) Alla hade glada miner. Dom bjöd på supergod tacogratäng och sen hade Mia och Henke gjort en jätte fin tårta.








Igår var vi hemma hos Kick-Ann och Farfar för då va de Kick-anns tur att fylla år. Där blev vi bjudna på Kassler med Annanas det var oxå gott. Kameran åkte tyvärr aldrig upp.... Mika var suuuuper trött, ja var inte heller på mitt bästa humör, lite för att vi kom 30 min förstent (som vanligt). Efter vårat besök hemma hos dom for vi vidare till Faster. Mika somnade i bilen, så lät henne sova i bilbarnstolen utanför dörren så hon sov väl ca 1,5h ute :-) Hon såver sååå himla mycket bättre ute. Sen kom hon in och käka och flirtade masssor med Tobbe, haha.....
Vi spelade massa uno, vi har ju köpt nya uno Extream, det är skit skoj .-)

Och i morse vakna fröken kl 7 *suckar* de va mindre skoj, fick hålla henne någorlunda lugn i 2h tills vi väkte pappa för att äta frulle så hon sen kunde gå å sova.....  Så nu har hon sovit i 2h va skönt, synd bara att man själv inte kan gå å lägga sig :-(

Morgonfrillan på topp :-)


Fredrik har ju någon sorts "ryggskott" och kan knappt röra sig, så jag har lite fler sysslor nu... Som att ta morgon promenixen, diska sådär på morgonen (inte för att han hade gjort det men....) För i kväll ska nämligen jag och Mia på bio, och så ska vi äta och då vill jag väl att de ska gå så lätt som möjligt att bara ta hand om Mika sen.

Kl 3 är det igentligen en visning som jag vill gå på oxå innan jag och Mia åker, jag hoppas verkligen att han orkar/kan gå. Just de ja och Mia ska äta nått i kista oxå, så måste komma på vad man ska äta, lika svårt VARJE gång tycker jag. Sen har vi valt att kolla på "FARSAN" filmen, det ser ja verkligen fram emot, att få skratta lite. Det är ju inte varje dag man får göra det, haha.....

Kommentarer
Postat av: Bim

Ni får styra upp den där frillan ;)

2010-02-14 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0