För det var ingen vanlig dag....

Igår va nog den värsta dagen i mitt liv, eller inte hela dagen, utan förmiddagen.
Jag vaknade kl 5 men kunde inte gå upp redan då, och vågade inte riktigt somna om för att vi skulle upp och tvätta och jag skulle hinna med att göra 2 tårtor innan kalaset. Det var inte bara tårtorna som skulle fixas utan HELA lokalen.
Jag och Fredrik lyckas bli riktigt mycket ovänner (bra svenska)
så allt i humör och stämning förstörs rejält. Han skulle åka och hämta mina päron, som till en början inte alls blev av, men sen så.... Som vanligt så fick jag hjälp av underbara Maria, Emelie och Bailey, tackar så mycket, det uppskattades som F*N ja hade INTE klarat de utan er (som vanligt)
Ja eftersom mina päron hade smärgåstårtorna så va festen rätt så död innan dom kom, dom kom ca 30 minuter försent, just det födelsedags barnet var inte heller där eftersom hon skulle passa på att sova i bilen... Men folk ruttnade inte helt tror jag *ler*

När tårtorna väl kom så vart de bra i lokalen... Shit på tal om lokalen, det fick ju knappt plats de folk vi hade bjudit. Åå så många tycker jag inte att det var. Men finns de hjärterum finns de stärterum. Smörgåstårterna hade ja läääängtat efter sååå länge, tack mamma för att du orkade göra dom åt oss :-) Sen hade hon gjort pannkakstårta till Mika som alla barnen som ville fick smaka på, Jag vet att den gick hem hos många av barnen, kul :-) Måste passa på att tacka Jeanette för bullbaket, det var super snällt!

Så var det dags för att öppna presenterna, shit asså vilka bra presenter :-) Mest bara kläder, alla var super fina och ja e verkligen super nöjd med dom alla..... Hon fick några leksaker o en disney film :) det var oxå bra leksaker, så inget som var "onödigt" då hon har så mycket leksaker....

Mika ligger och sover just nu och ja tänkte lägga in bilder på alla presenter, men kameran är inne hos Mika och ja orkar inte att hon vaknar just nu, så gör ett eget inlägg me presenterna snart....



(bilden är snodd av Kattis)


 Nu ska ja äta en Mosmeny från Statoila (nyttigt och bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0