Poker, fotografering och bajs

Ja i fredags så va de ju planerat att vi skulle på babysimmet, men det hoppade vi över då tjejerna är rätt snoriga. tråkigt tycker ja faktiskt, ja älskar att gå på babysimmet med Mika om man bortser från kalla duschen och omklädningsrummet *brrr*
Vi hade som vanligt bokat in att det blev matlagning hemma hos Maria m familj :-) (ovanligt va?)
Det blev grillat och rotfrukter i ugnen *mummmms* haha ja hoppas INTE att det var sista grillningen för i år :-)
De va verkligen jätte gott....
Sen spela vi "med andra ord" såå skojjigt spel och nya ord hade Fredrik beställt :-)


I Lördags så öhhh *kliar mig i huvudet*
ja just det...
Det hände inte så mycket på dagen (kanske därför jag glömde va ja gjort)
haha men senare på kvällen så hade vi bokat in en POKERKVÄLL :-)



Vi bjöd in: Bella och Fredrik, Thomas, Angie och Nonis, Maria, Malin, Fredrik och Evelina

Jag hade jätte trevligt verkligen, tyvärr så gick de inte bra för oss ekonomiskt men de gjorde nästan inget just för att ja hade så trevligt. M...sen fick ja smaka lite öl av Bella, FY FAN VA GOTT DE VA!!! haha så drack ja lite doleys i kaffet :-) Skönt att vara hemma så att ja oxå kunde smaka lite....

Hus koll

I söndags så åkte vi till Kattis på fika och passade på att "kolla in" stugan uppe hos dom som är till salu, MEN den går inte att bo i just nu och den är för liten att bygga ut oxå eftersom man bara får bygga ut en viss % sen går det inte att bo där av massa andra orsaker oxå, för att man ska kunna bo där så måste man Elda upp hela skiten först och bygga upp på nytt... Ja skulle trivas där uppe igentligen så de e synd att de skulle kosta en HEL DEL att bygga upp :-(   På kvällen så åt vi hemma hos Maria och Fredrik IGEN, haha det blev fajitas & sallad, mumma :-)
Det finns ett till hus som vi/jag skulle vela kolla på, men vi får se hur de blir med det....
Man måste boka för visning och den e inte heller billig .-(
Ska prata med Fredrik och se va han säger om det..

Foto i sthlm....

Igår så var jag Maria och barnen inne i stan och fotograferade oss :-) Det var super skoj, men de tog en j*vla tid så man blev lite seg..... Här e NÅGRA av resultaten



















När ja kom hem....

Så kände jag att de luktade så JÄVLA illa i våran lgh, asså typ bajs,bajs,bajs *bläää*
Mika är as ledsen och hungrig så måste sätta henne i stolen och fixa iordning hennes mat, när ja går in i vardagsrummet för att släppa ut hundarna så möts ja av detta.....



De luktar såååååå illa....
Becky har haft kalas medans ingen var hemma på 15 min, FY FAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!!!
Becky skämdes som en dåre när man kom hem...
Sen tycker ja så JÄVLA synd om Frodo som har behövts vistas i detta rum med denna stank, med tanke på hur kännslig han är för äckliga lukter och sånt oxå (de vet du Annelie) haha *asg*
Han mår illa av lukter så slemmen bara rinner på honom... Stackars bubba...

Ne nu e mitt möte slut och ja ska hoppa in i duschen sen ska vi gå promenad, och förbi rastgården och spela lite fotboll tänkte jag, Mika måste vakna och äta först bara :-)






Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhh vilka fina bilder, speciellt den i vardagsrummet...."asg" nej men va trist och behöva plocka upp det. Vill se alla bilder sen.

Puss och Kram

2009-10-13 @ 15:25:47
Postat av: Fredrik

Shit, inte så kul när "bajstunnan" blir helt demolerad sådär.. usch..

2009-10-13 @ 17:29:09
Postat av: Veronica

Men åhh vilka fina bilder!!!!!

Är mest förtjust i den med dig och Mika ( nr 6 )

Otroligt fina bilder!!!!!!

Fy för bajsmötet men vad roligt att du bjöd oss på det :-)

Kram

2009-10-13 @ 17:56:48
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Angie

Suuuuuperfina bilder verkligen!!!

Bilderna på dig och Mika är ju UNDERBARA! :)



Nejmen åh vilken rolig syn att möta när man kommer hem.. Eller inte :(

Men lite roligt låter det ju, men kan förstå att det inte var det :)



Härligt med lite update förresten! :)

Och tack för att vi fick komma i lördags, det var jättetrevligt... :)



Kram Angie

2009-10-13 @ 18:59:26
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: FRED

Kattis ja de va trist att plocka upp skiten......

2009-10-13 @ 22:12:55
Postat av: FRED

Vilka va de som vann när ni spelade med andra ord??



Jag vill bara tacka alla som kom och spelade poker och tog mina sista besparingar ;)

2009-10-13 @ 22:20:04
Postat av: maria

USCH!!! fy faan! BECKY....aja..hon verkar ha haft kul iaf! Bilder är sååå himla fiina!

puss

2009-10-13 @ 22:36:08
Postat av: Angie

Fred(de): Jag kom, men jag var helt oskyldig i tagandet av dina sista besparingar :D

haha :)

2009-10-13 @ 22:41:02
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0