Symaskin....

Äntligen har jag skaffat mig en symaskin :-)
Men i morse när jag skulle plocka ihop den och lixom se att den funka så sket det sig för mig, och det var inte min bästa morgon så ja ställde undan den på 2 sec å lät den vara.
Beklaga mig för Mia över msn och hon erbjöd sig att hjälpa mig (som vanligt)
Så ett "som vanligt" till så e de klart att de funkade när hon skulle göra :) ;(
Ja vet ju inte riktigt va ja ska sy för något sådär, men väldigt ofta så känner jag suget efter en egen maskin, de ja ska börja med iaf är väl att "lära känna" den. Sy mina och Fred´s byxor, Beckys täcke ska sys upp och sättas på en dragkedja :-)
Kan ju säga att ja gjorde ett kap på tradera (om den nu funkar som den ska) den kosta 930:- med frakten *nöjd*




Ja idag så har vi varit på öppnaförskolan som vi tydligen har börjat med igen nu på måndagar när det ändå är lite för kallt ute ;-)
Barnen har det iaf skoj och leker, höjdpukten är väl nog sångstunden iaf. När det är lektime så kan man ju säga att Mika blir lite överkörd :-(
Idag så fick hon en spark av Liam, Evve klättra på/över henne och vissa slår och nyper henne :-( stackars tjej måste bli lite tuffare... Men oftast så säger hon inget utan hon bara finner sig i det. Så de e väl bra på ett sätt iaf.. Sen att dom tar leksakerna ifrån henne Pluttan....

Snart ska ja ta mitt arsle och åka hem till Jeanette och Tom med lite protein :-) Och kolla hur det går för dom med Herbalife :-)
Hoppas att det har blivit någon förändring, men de tror jag iaf....
Sen måste jag säga att vissa av mina kunder har ju fått riktigt bra resultat på bara några få veckor det känns ju oxå super.... Så e verkligen super nyfiken på hur det går för dom.

Nä nu ska ja äta lite innan Mika vaknar och vi ska åka :-)
Kännde att de blev lite mycket smileys i detta inlägg!!!


Kommentarer
Postat av: Angie

Åååh vilken underbar bild!!! ÄLSKAR bebis händer och fötter!!



Härligt med symaskin också, en sån skulle vara bra att ha ibland :D hehe..



Kram Angie

2009-10-05 @ 18:49:22
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: gitta

När har dom öppnis i veckorna?? Om man kanske skulle ta sig dit någon dag då du e där me Mika så kan tjejerna leka lite snäll me varan då dom e lite på samma nivå ;) Om du inte kommer på något o sy kan du ju alltid låna mitt mönster till den där rygg väskan åt Mika? Kanske skulle va något att ha henne på ryggen då du går me hundarna :D

2009-10-06 @ 20:08:44
URL: http://gitts.blogg.se/
Postat av: Ela

Hej! Jo det är bra, hoppas bara att kunna få ett jobb snart, haha :) hur är det själv, din bebbe är supersöt och dina hundar med :) Tog hem en Rottis för några dagar sen jag :P

2009-10-08 @ 11:16:53
URL: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0