Vad är det för mening?

Med att skriva om man inte får några kommentarer???
Ja älskar att få kommentarer :-) 
Ja har ändå rätt "bra" statestik för att få mer än kommentarer från Angie (trogen kommenterare)......


Igår så rasade min värld helt kan ja säga... Ja mår så jävla dåligt över detta som har hänt... En riktig pannik känsla har jag i kroppen hela tiden, så gråten är inte långt borta.... Ja orkar inte ta upp vad det är som har hänt men hur fan kan man snubbla över f*tt håret?? Det var ju såååå nära att ja skulle bli LYCKLIG min drömm skulle gå i uppfyllelse...... Men det var som vanligt INTE min tur :-(


Maria bjöd hem oss till henne idag på fika då ja skulle tänka på nått annat, vist de funka till en viss del men ändå... Tack min kära vän, älskar dig!!! Bailey var oxå hemma hos Maria... Kul att våra kidz leker ofta, dom verkar uppskatta de massa :-)  Igår så åt min familj pannkakor, så ja sparade en till Mika så hon kunde få en till lunch, som vanligt så delade vi med oss till Evve. Så dom hade pannkakskallas :-)


Tjejerna delar på allt... till och med maten :-)



mmm mummmmssss


gottigott gott


De e skönt att Mika e  frisk nu, nu e de bara lite jobbigt med hennes tänder som kommer, dom kliar och bråkar i munnen på henne... Lite gnällig och svårt att sova, men det går väl över snart :-)

I morgon ska vi till IKEA och köpa lite saker så man kan försöka göra julklappar.
Skoj skoj :-)

Nu ska ja kolla klart på desperata hemmafruar sen ska ja försöka sova...
Fredrik är i Borlänge (tror jag att det var) och jobbar, han kommer hem i morgon.
De e rätt skönt att vara själv, speciellt på kvällarna :-) Ingen som stör Mika när hon ska sova, jo Frodan kan göra det men inte alls så ofta...
Men de e rätt jobbigt när han e borta oxå... Iaf nu när han har börjat hjälpa till lite mer här hemma, diska dammsuga osv TACK!!! å e de ganska jobbigt att planera Mikas sovtider och hundarnas utgång... Men vi har lärt oss det men.....
Älskar dig Fred!!!
Hoppas de e våran tur snart!!
PUSS....


Kommentarer
Postat av: maria

du ville ha en kommentar...

och det ska du få! Jag vet att det kommer bli eran tur snart!

älskar hela din lilla familj!



pussar på dig!

2009-11-10 @ 21:37:57
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Bim

Jättetrist att det vart som det vart, men de verkar ju inte som att Ni kunde ha gjort ngot annorlunda. Hoppas att det blir er tur snart! Tack för fika idag, fast det vart lite kort =)

2009-11-10 @ 22:41:05
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Angie

Hmm, det där lät ju inte så jättekul... Men bra att veta iaf hur du ser på saker..:-S :(







Söt bild på tjejerna,duktiga dom är som delar. Man ska dela med sig.......



/Din trogna kommenterare Angie

2009-11-10 @ 23:16:59
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: micaela

kimi du ska få en komentar av mig: Även om alllt inte går som det ska sååå har du väldigt mycke i ditt liv som du ska vara enormt tacksam över, å bara för att det som man vill ska bli av inte blir neej men d kommer det alltid fler chanser.. ett ordspråk att aldrig glömma : tyck inte synd om dig själv utan det finns alltid dom som har det värre !!! Du är frisk å har en underbar dotter å man å 2 vackra hundar så du mår nog ganska bra endå eller ??? =) så tänker iaf alltid jag när jag e ledsen å det hjälper alltid mig =)

2009-11-11 @ 10:04:04
Postat av: gitta

hellu :) skönt att lill tjejen mår bättre nu :D Ja måste ju bara få veta hur du gjort för att få hjälp av din karl???? tycker jag ber o tjatar osv för att få Lucas o öppna ögonen o fatta att han måste hjälpa till hemma men icke :( så ge mig din hemlighet ;) kram

2009-11-11 @ 10:48:50
URL: http://gitts.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej gumman, hoppas det blir din tur snart.

Skönt att ni är friska igen. Denna vecka har Henke varit hemma med feber och nu Nicke oxå. Bara Elin och jag som håller oss friska.



Ang kommentarer, du förstår, alla tycker om att man kommenterar, skulle jag kommentera alla bloggar jag läser så skulle de va ett heltids jobb för mig asg skämt o sido, jag ska bättra mig.



Saknar era små fika stunder, jag vill oxå va med.

Kram på er.

2009-11-11 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0