För det var ingen vanlig dag....

...för i går var det Frodans födelsedag, HURA HURA HURA!!!!!

Igår fyllde min "bubba" 7år, shit asså vilken gamling han har blivit... :-(
Men vi har förhoppningsvis nästan lika lång tid kvar :-)

Shit va denna hund har "hjälpt" mig, vi har gjort så massa för varandra så de e inte klokt åt det...
Han kom till mig för 5½ år sedan då va han ett monster, men med mycket tid och kärlek så blev han den bästa!
Vi har flyttat runt tillsammans alldeles för många gånger, men eftersom vi har hållit ihop hela tiden så har vi klarat det. När jag har haft det jobbigt så har han varit bäst på att trösta.... Ingen av oss har kanske haft de lätt alltid men, lättare blir det med en sann vän.....

ÄLSKAR DIG SÅ DET GÖR ONT!!!






Bästa presenten fick du oxå, (de DU vill ha)
Övernattning 2 nätter hos Mogge och Pingis ute i Grillby, att bli bortskämd till MAX!!!!


Kommentarer
Postat av: maria

GRATTIS FRODO!!

2009-11-16 @ 14:15:41
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Anli

Grattis Flodan!!!

2009-11-16 @ 15:55:16
Postat av: Anonym

Grattis Frodo, vilken fin närbild de va på dig.

2009-11-16 @ 19:24:31
Postat av: Bim o Tuva

GRATTIS Bubba!!! Tuva skickar en puss på nosen!

2009-11-16 @ 20:47:08
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Vilda

Åh Hej snygging, du ser bra ut för att vara 7 bast ;-)

Många pussar från vita boxerbruden Vilda.

2009-11-16 @ 22:56:43
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0