Två prinsar är nu födda :-)

Först vill ja säga grattis till min kusin Anders och mamma Ankii  för en fina lilla Jimmy som föddes 090520
Grattis grattis! Hoppas man får se/träffa Mikas syssling sen någon gång. Lycka till!!!




Sen har vi då Fredriks bästa kompis Håkan och allas vår Britta som fick sin lilla Liam i morse :-) 090524
Grattis grattis grattis.... Sitter och väntar och hoppas på att vi ska få komma till BB och hälsa på, men förstår om ni inte orkar. Men hoppas kan man ju göra :-) Å va skoj, Mika har fått en ny kompis.
Önskar er all lycka!!




TANKAR

Kan ju säga att ja börja storböla när Fred hade fått mms:et från Håkan. Eller först blev ja helt stum, typ som om ja hamnade i chock, sen kom tårarna.... Ända sen ja fick Mika och folk har fått barn, till och med på TV, så gör de såå ont i min kropp, en kännsla som inte går att beskriva, den är både härlig och väldigt obehaglig.
Kännslan är nog en blandning av lycka och avundsjuka. Jag vill och skulle kunna föda en miljon barn till.
För kännslan efter förlossningen går INTE att beskriva. Det är de "ruset" som ja vill uppleva OM OCH OM IGEN!!
Ni som läser detta tycker nog att ja e lite skadad. Men känns närsan som en abstinens kännsla.
Om de e någon som fattar så säg gärna de.
Ja kan ju inte säga att de e världens skönaste att föda men, allt är värt de, de "ruset" gör att allt är värt de. Sen självklart de som kommer ut!!! Finns de nå vackrare??? NIX!!!
Nu är min önskan (tror) jag att ja skulle få vara med på NÅGONS förlossning och se hur de e från "andra hållet" om man säger så. Så om någon vill ställa upp på de så skulle ni/du göra mig till världens lyckligaste... Haha de e mitt nästa mål här i livet,

Kommentarer
Postat av: Bim o Tuva

Hallå! Kul o läsa att det är fll fart för er. Inom den närmsta tiden kommer jag inte skaffa barn o när/om jag väl gör det så vill jag nog inte ha någon åskådare under förlossningen. Däremot får du gärna komma o hälsa på efteråt för det fick ju jag =) Bara det tyckte jag var häftigt le Trist att folk missuppfattar saker du skriver, men det är ju upp till dom. Pussa Mika från mig ;)

2009-05-24 @ 17:06:49
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Angie

Ååh vad härligt med massa nya bebisar omkring dig! :)

Du blir kanske lite sugen på en till då? ;)



Jaadu, om jag någonsin blir gravid igen så ska jag absolut fundera på saken (att du får vara med under förlossningen) ;) hehe. :)



Kram Angie

2009-05-24 @ 17:20:56
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller med i allt du skriver, det är skitcoolt att föda barn och jag skulle gärna vilja vara med på någon annans förlossning. :D

2009-05-24 @ 18:04:46
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: veronica

Håller fullständigt med!!!

Ruset efteråt går inte att beskriva!!! Vilken känsla!!!!

Jag saknar än idag att föda barn för det är underbart.... skulle lätt kunna föda några till :-)



Jag ÄLSKAR att du skriver ordet avundsjuka för det är PRECIS vad det är!!!

du skriver verkligen rätt ord.... tack!

Kompisar har fått barn efter mig och varje gång blir jag ledsen, tom och avundsjuk!!!

Jag har 3 barn men ändå så blir man avis....



Älskar att läsa din blogg!!!!!!!

kram

2009-05-24 @ 21:03:48
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Får väl lejja dig som fotograf till min nästa förlossning ;) Stå lite i bakgrunden och fånga allt på bild (eller, kanske inte riktigt ALLT...)



Gissa om jag är peppad för att börja plugga igen om några år. Till barnmorska!

2009-05-24 @ 21:06:29
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kul med nya bebisar till världen :)

2009-05-25 @ 10:50:00
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: bella =)

haha aa vi å alla polacker... men som tur va så var det bara vi som fick fisk :P

ahh ni måste jue göra det för de e jue hur skoj som helst å fiska ^^



du e lite störd... orka vilja va me om ruset hela tiden.. hah

puss

2009-05-25 @ 14:48:03
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0