Inte så glad...

Kalla mig suris om ni vill, men ja har all rätt :-(

Fredrik är ju i borlänge och jobbar denna vecka.....
Va e de för fel på att ringa när man säger att man ska ringa?? Och ha en jävla massa bortförklaringar varför han inte ringer och varför han inte svarar... så nu har ja stängt av min mobil... Då behöver ja inte ens tro/hoppas att han kommer ringa....


Nu till gårdagen

Jag, Mika och hundarna for hem till Kick-ann och farfar och hälsade på :-)
De va på tiden kan man säga. Jätte trevligt, blev bjuden på lunch. Och Mika fick lite presenter.....
Tackar!!! Mika hade lite feber innan vi åkte så hon va lite smågrinig där... :-( men de gick över när hon somna....
Farfar tog med Frodo ut på en liten promenix, sweet!!! Han sa att Frodan har blivit lungnare sen han va ute me honom sist.... Kul att någon märker och att han visar sin bästa sida NÅN GÅNG!!!
När dom kom in så la sig hundarna på golvet och farfar med dom, han saknar nog att ha hund :-/

Mika febrig innan vi ska klä på oss å åka :-(


Frodo, farfar och Becksson myser på golvet



Kusin vitamin och sysling pyssling

På kvällen fick vi besök från min kusin Camilla och Mikas syssling Bella....
Dennis mamma bor här i märsta så dom är här och hälsar på ganska ofta, ja brukar inte ha tid att ses annars men igår hade jag de :-) Hade ju inge planer på att ha främmande så hade inget att bjuda på sådär...
Hade tänkt att ta ett kort på pysslingarna tillsammans men när dom kom så sov Bella och när hon hade vaknat så hade Mika somnat för natten, haha... men de blev kort på Milla och Bella iaf *ler*
Vi han snacka väldigt mycket om allt mellan himmel och jord, de har vi aldrig haft chansen till förut.....




Kommentarer
Postat av: Maja

kastar bajs på Fredde INTE OK att inte höra av sig! =/



Grattis i efterskott till Mika! Och krya på dig lilla bebis! :)

2009-05-08 @ 09:34:40
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

Håller med Maja, INTE ok att inte höra av sig..

Fattar inte vad det är för fel på karlar?! hahah



Hoppas du får en fin dag idag, vädret är ju underbart! =)



Kram Angie

2009-05-08 @ 10:26:14
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag bor ju i Borlänge så jag kan leta rätt på han o sätta luren vid örat på han om du vill :)

2009-05-08 @ 18:42:32
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Ela

Å så söt din lilla sessa är :)

2009-05-08 @ 20:16:14
URL: http://karateelixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0