Fina presenter :-)

I söndags hemma hos "mormor och morfar"

Har ju inte träffat dom sen innan påsk, så Mika fick sin påsk present nu.... De va en jätte fin morgonrock, med broderat hennes namn och nallar o stjärnor, jätte fin... Jag hade oxå en egen morgonrock med mitt namn när jag var liten :-)
Tack tack!!!



När ja stod på ballkongen hemma hos dom så såg vi en katt som satt i trädet och "jaga/lekte" med fåglarna, eller de kanske va fåglarna som lekte/retade katten, haha sööt...





IGÅR PÅ JOBBET

Igår kväll va vi på jobbet, ja skulle fixa klart dom sista papprena till våran revisor....
Då såg jag att de stod en present där till mig/oss :-)
Det var från en av våra hundars ägare, då dom ska sluta.... Dom tackade för tiden som Rasmus har varit hos oss och hur bra vi har tagit hand om honom. Så va de en boddysuit till Mika med "Elmo" på :-)
Den va jätte fin.... Tackar så jätte mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh guuud vilken söt morgonrock!!!!

Nu vart jag riktigt avis!!!!



kram

2009-05-05 @ 12:26:27
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va gullig den va från busmus =)

2009-05-05 @ 13:22:37
Postat av: Pernilla

Jag kommer försöka hålla igång mera om fogarna tillåter. Sen ska jag inte bara gå runt i mjukisbyxor å skitig t-shirt utan klä mig lika som jag känner mig i snygga kläder.

Så ska jag ta flera fina bilder på magen :)

2009-05-05 @ 21:17:34
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0