Folk blir lite chockade........

De e kul att se folks reaktioner!!

Ja har Java inackorderad sen i söndags. Frodan följde med ut och hämtade henne på morgonen, han blev skit glad å se henne :-) De va besvarat från Javas sida....
Så gick vi hem och Beckan va inte sur men hon vart inte alls så glad av att Java kom hem till oss, haha hon gick och satte sig i sin böna å surade. Java bjöd upp Frodo till lek och han va INTE sen på att svara.... När vi människor hade "vaknat" till liv så skulle vi ändå åka å köpa frulle, då släppte Fred mig och hundarna i rastgården så fick alla springa av sig och leka.... Beckan som nu hade vaknat till liv tyckte nu att de va jätte kul att Java va me oss :-)
Dom busa och hade jätte skoj, med deverse jaga/pinn lekar :-) Glömde tyvärr att ta med mig kameran varje gång vi går ut.... :S
Igår då de va måndag så fick ja ju inge hjälp på dagen med att gå ut me hundarna så de va 3 hundar och en barnvagn som va me på promenaden :) haha så skoj att se folks reaktioner, en av byggarna som bygger om våran tvättstuga här ute, sa til mig igår att han tyckte ju att de va jobbigt att gå ut me EN hund.... Haha men ja har de ju i blodet, kan man säga *blinkar*
Massa bus


Inte svårt att få Java på fall *ler*


Becksson sitter å surar .-(


Mika sitter å tittar på hundarna när dom busar


Duktiga hundar :-) *stolt*


Vet inte om Java e van att gå med barnvagn, för hon konsentrera sig verkligen och blev jätte trött av att gå.
Hon konsentrera sig lite mycket så hon inte kissa lr bajsa..... Men sen gjorde hon de :-)
Så när vi kom hem sov dom gott....

Ja åkte till öppnaförskolan en liten stund, så Mika fick träffa sina vänner och va med på sångstunden, sen kom Bella å hämta oss för att vi skulle släppa hundarna å leka.... de va skoj, haha fick in Mig, Bella, Becky, Frodo, Riiki, Java och Mika+ bilstol i hennes SEAT IBIZA *asg* men de gick hur bra som hellst..... haha men vist Bella vi har gjort dedär förr fast i min Golf, så underbart att proppa småbilar fulla med folk och MASSA hundar *ler*

Sötisarna i "pölen"


2 Sötisar <3

 


VAD HÄNDER IDAG??
Ja idag blir nog en lugn dag, eller iaf nu på dagen...... Alla verkar vara skit trötta, hundarna ligger å snarkar här i soffan bredvid mig, å Mika sover på magen i mitt knä.... Ja vet att ja ska bada med Mika om en liten stund, sen ska ja väl klä på oss och gå långis med hundarna :-)
Får se när Fred slutar idag, hoppas han säljer massa idag oxå... Ska göra smeten till pannkakorna så att de bara är att äta när dom kommer hem, blir så sena kvällar annars. De är väl de vi "kärringar" är till för, att maten ska stå på bordet när karln kommer hem, haha nä men vi hinner nog göra mer OM den gör de.

Fan min msn har fått virus... ja e sååå dum.... Satt och prata med Tezz, så hade Hannas msn skickat iväg en fil som tezz öppna, som i sin tur då skickar iväg till alla hennes kompisar delvis mig, å ja öppnar den,å ja skickar den till alla mina vänner :-(
Min msn börjar hacka och hålla på, nu kan ja inte använda min msn..... E de någon som vet hur man får bort de?? sen så vill ja varna alla att öppna INGA filer som jag lr någon skickar..... *ARG*

Så fridfullt


Mammas tjej <3


Nya vovve boddyn


*kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0