vilket jävla liv *suckar*

Här sitter man i sin underbara lägenhet, den e såå underbar att solen och värmen där ute inte lockar ett skvatt.
Sitter gärna här och får magsår på allt som man stör sig på....
Min lilla fröken VÄGRAR att sova, när hon väl kan tänka sig att sova är det ALLTID nått som händer, Frodo eller Zeb börjar skälla åt någon människa utanför, någon av ungarna kastar en boll på vårat fönster räcke, men mest är de väl för att någon av hundarna gör nått. Ja vet att ungar ska klara av ljud, men MIN gör inte de :-( Hon är van men har ALLTID vaknat när hon sover på dagarna, när hon har somnat för natten så kan hon sova till allt.
Tillbaka till att hon vägrar att sova, det ressulterar bara till gnälligt humör *suckar*
När man e ute me hundarna så kan dom inte sköta sig ett dugg heller, Zeb är dålig i magen så de måste man hålla koll på, så ja kan som sagt INTE lämna lägenheten.......
Eller funderar på att gå å sätta mig på gården, men ska ja sitta där som en mobbad människa utan kompisar, alla dom har redan nått att göra ute i solen.......
Min Fredrik är i västerås med jobbet och jobbar får väl hålla tummarna för att han säljer massa där borta så vi kanske kan kolla på någon av huset/lgh som vi har funderat på....
såhär kan man inte ha de.... speciellt inte me hundarna.... Dom vill oxå vara ute.... men lite jobbigt för mig me 3 hundar, ena e värre än den andra :-(
Så Fred stanna där så länge du behöver, vi saknar dig men du behövs där borta mera... klarar dehär :S

Åååå hon har skrikit hela tiden nu när ja har skrivit detta, måste till och med stänga ballkongdörren för att folk inte ska tror att ja misshandlar henne VARJE DAG!!!!!!!!!!!!
När ska ja få en glad bebis???

Kommentarer
Postat av: bella

tack så mkt gumms <3

ja vi måste verkligen gå ut mera...



du har en glad liten tjej, vissa dar e lite jobbigare än andra.. du e jue inte alltid glad heller jue :P det kommer glada dar snart :D

pusss

2009-06-23 @ 15:21:05
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå gumman, nu tycker jag att du är lite negativ nu när äntligen solen har kommit;-) Har varit inne i stan och jobbat idag, haft både Henke och Elin med mig för Nicke har jobbat natt. Men imorgon är vi hemma så ta dina älskade hundar och kom över hit, så får vi lite sol och värme. Det finns skugga för hundarna. Ni är alltid välkomna. Kraaammm

2009-06-23 @ 15:59:31
Postat av: maria

se nu åk ut till kattis i morgon och ta det lugnt, sätt in hundarna i gården o bara njut. i morgon kommer jag oxå hem...då kan vi mysa hela kvällen och äta strömming som jag har fångat idag! love u!!

2009-06-23 @ 19:57:15
URL: http://marialilla.blogg.se/
Postat av: veronica

Hahahhahahahaha!!! Förlåååååt men ditt inlägg fick mig att TOK skratta * tack *

DU ANAR inte hur väl jag känner igen mig!! hahaha!!!



Sitta i parken själv är inte der roligaste, haha!!



Roligt att Mika oxå är med i bokklubben. Dom har blivit bättre med åren. När Cevin var med så fick han saker som inte alls passade för hans ålder men idag är det mycket bättre!!!



Tack för ett jätte roligt inlägg även om jag vet att du har det tufft med en ledsen Mika...

jag låter dock min balkongdörr vara öppen, dom får tro vad dom vill :-D



Kraaaaaaaaaaam

2009-06-23 @ 22:26:05
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0