Tömma mobilen på lite bilder


Tilda passar Mika :-)
Men när Tilda tyckte Mika hade suttit där förlänge så skulle hon puttas bort, haha
men de va sött så länge de vara ♥


Sötisar ;-)


Såhär kan man sova om man e tröttmössa ♥ ♥


Vi är hos Mogge i verkstaden och lagar Pontiacen, Mika liggers nällt på
sätet och väntar



Åh hundarna väntar på varsin godis....


Börjar bli trött nu....


Testar hopp gungan för första gången :-) Gick jätte bra och verka vara skoj


Litet experiment ;-)

Sätter man på Becksson en halti (grimma) så blir hon helt lelös..... Som att hon är död, hahha förlåt men man får sig ett gott skratt ibland....










Tröttmössan sover på bordet hemma hos mormor och morfar


De ska börjas i tid, eller hur....
Nu fick ja ingen bild då BÅDA smaska på varandra, haha..... Men de gjorde dom :-) ♥










Så har vi vart hemma hos Liam2 och fikat :-)
Klart ja va tvungen å "sno" honom en stund






Kommentarer
Postat av: Angie

Älskar att läsa din blogg! :)

Jättefina och underbara bilder! :)



Hoppas vi kan ses snart igen!

Kram Angie

2009-06-04 @ 12:36:10
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Annelie

hahahaha beckan e så kul

2009-06-04 @ 13:29:10
Postat av: maria

o när kommer våran shoppingrunda då??...

2009-06-04 @ 22:51:02
Postat av: virris

Hahaha!! Vad roliga Beckan är!!!

Hon är ju sååå otroligt söt!!!

Jag blir riktigt avis när jag ser bilderna på hundarna - vill oxååå ha!!!

Jag sa häromkvällen till Jimmy att när vi firar 5år så ska han köpa en hund till mig i present :-D



han sa bara " dröm på du.... "

när du tröttnar på dina hundar så vet du vart jag finns :-D

2009-06-05 @ 11:27:33
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0